Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Modes zīmola ieviešana tirgū"
Nosaukums angļu valodā "Fashion Brand Entering the Market"
Autors Elīna Strautmane
Struktūrvienība 22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts
Darba vadītājs Elīna Gaile-Sarkane
Recenzents Ieva Andersone, docente, Dr.oec.
Anotācija Maģistra darbs «Modes zīmola ieviešana tirgū» izstrādāts Inovāciju un uzņēmējdarbības vadības katedras maģistra profesionālo studiju programmā. Maģistra darba mērķis ir izstrādāt stratēģiju un veicamo uzdevumu plānu ZIB* zīmola ieiešanai jaunā tirgū, izmantojot digitālā mārketinga un e-komercijas sniegtās iespējas, lai paplašinātu ZIB* tirgu un uzlabotu pircēju pieredzi. Maģistra darba ietvaros apskatītas esošās digitālā mārketinga iespējas ZIB* zīmola ieviešanai Portugāles tirgū Maģistra darbs izstrādāts latviešu valodā, darba apjoms ir 86 lpp, ietvertas 12 tabulas, 24 attēli.
Atslēgas vārdi e-komercija, digitālais mārketings
Atslēgas vārdi angļu valodā e-commerce, digital marketing
Valoda lv
Gads 2015
Darba augšupielādes datums un laiks 29.12.2015 23:00:18