Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Modes zīmola ieviešana tirgū" |
Nosaukums angļu valodā |
"Fashion Brand Entering the Market" |
Struktūrvienība |
22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts |
Darba vadītājs |
Elīna Gaile-Sarkane |
Recenzents |
Ieva Andersone, docente, Dr.oec. |
Anotācija |
Maģistra darbs «Modes zīmola ieviešana tirgū» izstrādāts Inovāciju un uzņēmējdarbības vadības katedras maģistra profesionālo studiju programmā.
Maģistra darba mērķis ir izstrādāt stratēģiju un veicamo uzdevumu plānu ZIB* zīmola ieiešanai jaunā tirgū, izmantojot digitālā mārketinga un e-komercijas sniegtās iespējas, lai paplašinātu ZIB* tirgu un uzlabotu pircēju pieredzi.
Maģistra darba ietvaros apskatītas esošās digitālā mārketinga iespējas ZIB* zīmola ieviešanai Portugāles tirgū
Maģistra darbs izstrādāts latviešu valodā, darba apjoms ir 86 lpp, ietvertas 12 tabulas, 24 attēli. |
Atslēgas vārdi |
e-komercija, digitālais mārketings |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
e-commerce, digital marketing |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
29.12.2015 23:00:18 |