Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language "Modes zīmola ieviešana tirgū"
Title in English "Fashion Brand Entering the Market"
Department Institute of Business Engineering and Management
Scientific advisor Elīna Gaile-Sarkane
Reviewer Ieva Andersone, docente, Dr.oec.
Abstract Maģistra darbs «Modes zīmola ieviešana tirgū» izstrādāts Inovāciju un uzņēmējdarbības vadības katedras maģistra profesionālo studiju programmā. Maģistra darba mērķis ir izstrādāt stratēģiju un veicamo uzdevumu plānu ZIB* zīmola ieiešanai jaunā tirgū, izmantojot digitālā mārketinga un e-komercijas sniegtās iespējas, lai paplašinātu ZIB* tirgu un uzlabotu pircēju pieredzi. Maģistra darba ietvaros apskatītas esošās digitālā mārketinga iespējas ZIB* zīmola ieviešanai Portugāles tirgū Maģistra darbs izstrādāts latviešu valodā, darba apjoms ir 86 lpp, ietvertas 12 tabulas, 24 attēli.
Keywords e-komercija, digitālais mārketings
Keywords in English e-commerce, digital marketing
Language lv
Year 2015
Date and time of uploading 29.12.2015 23:00:18