| Form of studies |
Professional Master |
| Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
| Title in original language |
"Modes zīmola ieviešana tirgū" |
| Title in English |
"Fashion Brand Entering the Market" |
| Department |
Institute of Business Engineering and Management |
| Scientific advisor |
Elīna Gaile-Sarkane |
| Reviewer |
Ieva Andersone, docente, Dr.oec. |
| Abstract |
Maģistra darbs «Modes zīmola ieviešana tirgū» izstrādāts Inovāciju un uzņēmējdarbības vadības katedras maģistra profesionālo studiju programmā.
Maģistra darba mērķis ir izstrādāt stratēģiju un veicamo uzdevumu plānu ZIB* zīmola ieiešanai jaunā tirgū, izmantojot digitālā mārketinga un e-komercijas sniegtās iespējas, lai paplašinātu ZIB* tirgu un uzlabotu pircēju pieredzi.
Maģistra darba ietvaros apskatītas esošās digitālā mārketinga iespējas ZIB* zīmola ieviešanai Portugāles tirgū
Maģistra darbs izstrādāts latviešu valodā, darba apjoms ir 86 lpp, ietvertas 12 tabulas, 24 attēli. |
| Keywords |
e-komercija, digitālais mārketings |
| Keywords in English |
e-commerce, digital marketing |
| Language |
lv |
| Year |
2015 |
| Date and time of uploading |
29.12.2015 23:00:18 |