Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
Reālistiska 3D personāža modelēšana un interaktīvā animācija |
Nosaukums angļu valodā |
Realistic 3D Character Modelling and Interactive Animation |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
K. Boločko |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darba mērķis ir izveidot reālistisko cilvēka 3D modeli un pielikt tam reālistisku un interaktīvu animāciju. Tā veikšanai tika izpētīti daži iespējamie rīki, un no tiem tika izvelēti vispiemērotāki, tajos ietilpst 3D modelēšanas programmas un grafiskie dzinēji. Tika izveidoti 3D scēna un personāžs, kas savukārt tika animēts un ieprogrammēts. Darba gaitā tika apskatītas dažādas iespējamas problēmas un nesaderības ar izvelētajām programmām un to risināšanas veidi, kā arī vispārēji norādījumi izvelēto programmu animācijas un modelēšanas procesam.
Darbā ir 74 lappuses, 83 attēli, un 18 literātūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
3D Animācija Spēles dzinējs |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Unity 3dsMax Animation Game engine |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
16.06.2015 01:23:44 |