Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Automātika un datortehnika
Nosaukums Reālistiska 3D personāža modelēšana un interaktīvā animācija
Nosaukums angļu valodā Realistic 3D Character Modelling and Interactive Animation
Struktūrvienība 12200 Datorvadības,automātikas un datortehnikas institūts
Darba vadītājs K. Boločko
Recenzents
Anotācija Bakalaura darba mērķis ir izveidot reālistisko cilvēka 3D modeli un pielikt tam reālistisku un interaktīvu animāciju. Tā veikšanai tika izpētīti daži iespējamie rīki, un no tiem tika izvelēti vispiemērotāki, tajos ietilpst 3D modelēšanas programmas un grafiskie dzinēji. Tika izveidoti 3D scēna un personāžs, kas savukārt tika animēts un ieprogrammēts. Darba gaitā tika apskatītas dažādas iespējamas problēmas un nesaderības ar izvelētajām programmām un to risināšanas veidi, kā arī vispārēji norādījumi izvelēto programmu animācijas un modelēšanas procesam. Darbā ir 74 lappuses, 83 attēli, un 18 literātūras avoti.
Atslēgas vārdi 3D Animācija Spēles dzinējs
Atslēgas vārdi angļu valodā Unity 3dsMax Animation Game engine
Valoda lv
Gads 2015
Darba augšupielādes datums un laiks 16.06.2015 01:23:44