Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Automation and Computer Engineering |
Title in original language |
Reālistiska 3D personāža modelēšana un interaktīvā animācija |
Title in English |
Realistic 3D Character Modelling and Interactive Animation |
Department |
Viedo datortehnoloģiju institūts |
Scientific advisor |
K. Boločko |
Reviewer |
|
Abstract |
Bakalaura darba mērķis ir izveidot reālistisko cilvēka 3D modeli un pielikt tam reālistisku un interaktīvu animāciju. Tā veikšanai tika izpētīti daži iespējamie rīki, un no tiem tika izvelēti vispiemērotāki, tajos ietilpst 3D modelēšanas programmas un grafiskie dzinēji. Tika izveidoti 3D scēna un personāžs, kas savukārt tika animēts un ieprogrammēts. Darba gaitā tika apskatītas dažādas iespējamas problēmas un nesaderības ar izvelētajām programmām un to risināšanas veidi, kā arī vispārēji norādījumi izvelēto programmu animācijas un modelēšanas procesam.
Darbā ir 74 lappuses, 83 attēli, un 18 literātūras avoti. |
Keywords |
3D Animācija Spēles dzinējs |
Keywords in English |
Unity 3dsMax Animation Game engine |
Language |
lv |
Year |
2015 |
Date and time of uploading |
16.06.2015 01:23:44 |