Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
Automašīnas modelēšana pēc rasējuma un animācija fotorealistiskā 3D scēnā |
Nosaukums angļu valodā |
Car Modeling by Blueprint and Animation in a Photorealistic 3D Scene |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
M. Kovaļovs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darba mērķis ir izveidot automašīnas 3d modeli pēc rasējuma un izveidot animāciju ar automašīnu fotoreālistiskā 3d scēnā.
Darba teorētiskajā daļā tiek sniegts ieskats vispārīgos jēdzienos par 3d datorgrafiku - kas ir modelēšana, teksturēšana, renderēšana, fotoreālisms. Tiek aprakstītas galvenās 3d modelēšanas un animācijas paketes Autodesk Maya iespējas un rīki. Papildus tiek apskatīts renderēšanas dzinējs V-Ray.
Praktiskajā daļā tiek sniegts ieskats automašīnas 3d modeļa izstrādes tehnikā, dažādu rīku pielietošanā, lai panāktu precīzu rezultātu. Tiek sniegts ieskats apkārtējās vides scēnu izveidē. Papildus tiek runāts par materiālu izveidi, scēnu apgaismošanu, renderēšanu un galvenajiem animācijas principiem.
Darbs sastāv no 70 lapām, 42 attēliem, 1 pielikuma, 14 informācijas avotiem. |
Atslēgas vārdi |
3d modelēšana, maya, v-ray, renderēšana, animācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
3d modeling, maya, v-ray, rendering, animation |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
11.06.2015 16:36:43 |