Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Automation and Computer Engineering
Title in original language Automašīnas modelēšana pēc rasējuma un animācija fotorealistiskā 3D scēnā
Title in English Car Modeling by Blueprint and Animation in a Photorealistic 3D Scene
Author Einārs Ozols
Department 12200 Institute of Computer Control, Automation and Computer Engineering
Scientific advisor M. Kovaļovs
Reviewer
Abstract Bakalaura darba mērķis ir izveidot automašīnas 3d modeli pēc rasējuma un izveidot animāciju ar automašīnu fotoreālistiskā 3d scēnā. Darba teorētiskajā daļā tiek sniegts ieskats vispārīgos jēdzienos par 3d datorgrafiku - kas ir modelēšana, teksturēšana, renderēšana, fotoreālisms. Tiek aprakstītas galvenās 3d modelēšanas un animācijas paketes Autodesk Maya iespējas un rīki. Papildus tiek apskatīts renderēšanas dzinējs V-Ray. Praktiskajā daļā tiek sniegts ieskats automašīnas 3d modeļa izstrādes tehnikā, dažādu rīku pielietošanā, lai panāktu precīzu rezultātu. Tiek sniegts ieskats apkārtējās vides scēnu izveidē. Papildus tiek runāts par materiālu izveidi, scēnu apgaismošanu, renderēšanu un galvenajiem animācijas principiem. Darbs sastāv no 70 lapām, 42 attēliem, 1 pielikuma, 14 informācijas avotiem.
Keywords 3d modelēšana, maya, v-ray, renderēšana, animācija
Keywords in English 3d modeling, maya, v-ray, rendering, animation
Language lv
Year 2015
Date and time of uploading 11.06.2015 16:36:43