Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Būvniecība |
Nosaukums |
"Autosalons ar nesošo tērauda karkasu" |
Nosaukums angļu valodā |
"Car showroom with load-bearing steel frame" |
Struktūrvienība |
31000 Būvniecības un mašīnzinību fakultāte |
Darba vadītājs |
Līga gaile |
Recenzents |
Kārlis Kostjukovs |
Anotācija |
Diplomdarbs sastāv no bakalaura daļas un inženierprojekta. Bakalaura daļā tiek analizētas 2 vadošās aptuvenās metodes portālrāmja noturības noteikšanai. Tiek apskatīta šo metožu precizitāte dažāda laiduma un augstuma portālrāmjiem salīdzinājumā ar galīgo elementu un nelineārās metodes aprēķina rezultātiem. Aprēķinu rezultātā tiek iegūtas diagrammas, kas raksturo ar dažādām metodēm iegūto kritiskās ļodzes slodzes koeficienta vērtību, mainoties portālrāmja parametriem. Šie parametri ir kolonnas augstums, sijas laidums, kolonnas šķērsgriezums un sijas šķērsgriezums. Pētījuma rezultātā tiek izvirzīti secinājumi par precīzāko aptuveno metodi atkarībā no apskatāmā portālrāmaja veida.
Kā inžentierprojekta darba tēma tiek izvēlēta Autosalona ēkas būvniecība. Ēka tiek projektēta Mārupē, K.Ulmaņa gatvē 123. Ēkai ir 2 stāvi un tā sevī iekļauj autosalonu un auto apkopes centru. Inženierprojektā izstrādāti arhitektūras, konstruktīvie un inženierkomunikāciju risinājumi. Variantu salīdzinājumā apskatīts piemērotākais ēkas pārseguma konstrukcijas konstruktīvais risinājums. Darbā veikta aplēse tērauda kopnei, kolonnai, monolītajai dzelzsbetona plātnei un ēkas pamatam. Tāpat tika izstrādāti risinājumi būvdarbu veikšanai, organizācijai, darba drošībai un vides aizsardzībai.
Diplomdarba kopējais lapu skaits – 183 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Portālrāmja Noturības Aprēķina Aptuveno Metožu Precizitātes Salīdzinājums Autosalons Ar Nesošo Tērauda Karkasu |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Precision Comparison Of Approximate Calculation Methods For Portal Frame Buckling Car Showroom With Load-bearing Steel Frame |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
10.06.2015 22:41:58 |