Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
3D spēļu programmatūras izstrādes tehnoloģijas |
Nosaukums angļu valodā |
Technologies of 3D Games Software Development |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.sc.ing., lekt. J. Bule |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darbs veltīts 3D spēļu programmatūras izstrādes tehnoloģiju izpētei un analīzei, kā arī spēles programmatūras projektēšanai un izstrādei, izmantojot uz kādu no aprakstītajām tehnoloģijām.
Galvenā uzmanība pievērsta šādu uzdevumu risināšanai: spēļu programmatūras izstrādes tehnoloģiju metožu pielietošanas principu izpētīšana; izstrādes tehnoloģiju lietošanas nosacījumu novērtēšana; spēļu izstrādes tehnoloģiju salīdzināšana; spēles konceptu un noteikumu plānošana; spēles programmatūras prasību specificēšana un sistēmas projektējums; spēles programmatūras izstrāde; programmas lietotāja ceļveža uzrakstīšana.
Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām un nobeiguma. Ievada nodaļā aprakstīta tēmas aktualitāte, formulēts darba mērķis un uzdevumi.
Pirmajā nodaļā tiek izpētītas dažādas spēļu izstrādes tehnoloģijas, aprakstīti šo tehnoloģiju darbības principi un ierobežojumi, kam pakļauta tehnoloģija.
Otrajā nodaļā tiek salīdzinātas aprakstītās tehnoloģijas. Atšķirības starp tehnoloģijām tiek apkopotas tabulā.
Trešajā nodaļā tiek veikta nelielas spēles izstrāde, izmantojot kādu no tehnoloģijām. Tiek noteiktas spēles sistēmas prasības un izveidots projektējums, pēc kā seko izveidoto grafisko elementu apraksts un lietotāja ceļvedis. Prasībās tiek izveidots vienkāršos sistēmas modelis, veikta sistēmas lietotāju viedokļu savākšana, definētas sistēmas prasības un sastādīta sistēmas E-R diagramma. Projektējumā tiek aprakstīti programmas moduļu un procesi, to savstarpējās atkarības. Pēc tam tiek aprakstīti programmas elementi, kas nodrošināja grafiskās vides izveidi un tiek sastādīts lietotāja ceļvedis, kurš izskaidro gan lietotāja saskarnes lietošanu, gan spēles noteikumus.
Darbā: 65 lpp. teksta, 28 attēli, 5 tabulas un 14 bibliogrāfijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
spēle, izstrāde, tehnoloģijas, grafika, Delphi |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
game, development, technologies, graphics, Delphi |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
13.06.2011 19:57:25 |