Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Computer Systems
Title in original language 3D spēļu programmatūras izstrādes tehnoloģijas
Title in English Technologies of 3D Games Software Development
Department Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy
Scientific advisor Mg.sc.ing., lekt. J. Bule
Reviewer
Abstract Bakalaura darbs veltīts 3D spēļu programmatūras izstrādes tehnoloģiju izpētei un analīzei, kā arī spēles programmatūras projektēšanai un izstrādei, izmantojot uz kādu no aprakstītajām tehnoloģijām. Galvenā uzmanība pievērsta šādu uzdevumu risināšanai: spēļu programmatūras izstrādes tehnoloģiju metožu pielietošanas principu izpētīšana; izstrādes tehnoloģiju lietošanas nosacījumu novērtēšana; spēļu izstrādes tehnoloģiju salīdzināšana; spēles konceptu un noteikumu plānošana; spēles programmatūras prasību specificēšana un sistēmas projektējums; spēles programmatūras izstrāde; programmas lietotāja ceļveža uzrakstīšana. Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām un nobeiguma. Ievada nodaļā aprakstīta tēmas aktualitāte, formulēts darba mērķis un uzdevumi. Pirmajā nodaļā tiek izpētītas dažādas spēļu izstrādes tehnoloģijas, aprakstīti šo tehnoloģiju darbības principi un ierobežojumi, kam pakļauta tehnoloģija. Otrajā nodaļā tiek salīdzinātas aprakstītās tehnoloģijas. Atšķirības starp tehnoloģijām tiek apkopotas tabulā. Trešajā nodaļā tiek veikta nelielas spēles izstrāde, izmantojot kādu no tehnoloģijām. Tiek noteiktas spēles sistēmas prasības un izveidots projektējums, pēc kā seko izveidoto grafisko elementu apraksts un lietotāja ceļvedis. Prasībās tiek izveidots vienkāršos sistēmas modelis, veikta sistēmas lietotāju viedokļu savākšana, definētas sistēmas prasības un sastādīta sistēmas E-R diagramma. Projektējumā tiek aprakstīti programmas moduļu un procesi, to savstarpējās atkarības. Pēc tam tiek aprakstīti programmas elementi, kas nodrošināja grafiskās vides izveidi un tiek sastādīts lietotāja ceļvedis, kurš izskaidro gan lietotāja saskarnes lietošanu, gan spēles noteikumus. Darbā: 65 lpp. teksta, 28 attēli, 5 tabulas un 14 bibliogrāfijas avoti.
Keywords spēle, izstrāde, tehnoloģijas, grafika, Delphi
Keywords in English game, development, technologies, graphics, Delphi
Language lv
Year 2011
Date and time of uploading 13.06.2011 19:57:25