Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
Ar videokameru uzņemtā video un modelēta 3D personāža apvienošana |
Nosaukums angļu valodā |
3D Character Implementation into a Video |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
O. Krutikova |
Recenzents |
|
Anotācija |
Šajā darbā tika apskatīti vairāki veidi kā var uzķert kustības no reālā objekta (cilvēka) un pārnest tos virtuālajā vidē, pielietojot tos uz personāžu modeļiem, kas ir paredzēti video vai datorspēlēm. Autors izvirzīja mērķi izanalizēt šodien piedāvātās tehnoloģijas, tas iespējamo izmantojumu mazbudžeta filma projektos, kā arī izmēģināt vienu no tehnoloģijām (iPiSoft Mocap) reālajā projektā kā praktisko uzdevumu.
Darbs sastāv no teorētiskās daļas kurā tiek aprakstīts, kādas tehnoloģijas pašlaik eksistē, lai uzķertu reālās pasaules objekta kustības, tas darbības principi un aptuvenas izmaksas pielietošanai. Tika apskatīti mehāniskie un bezkontakta kustību uzķeršanas veidi. Detalizētāk tiek aprakstīta tieši iPiSoft programmatūras īpašības un darbības princips, kā arī interfeisa elementi.
Praktiskajā daļā tiek apskatīts darba process kurā tika pielietota iPiSoft programmatūra reālajā filmēšanas projektā. Tajā tiek detalizēti aprakstītas sagatavošanās projektam, testēšanas fāze, reālās filmēšanas daļa un rezultāta analīze. Darbā tiek izmantoti 20 avoti, 30 bildes un 4 tabulas, kā arī video materiāli. |
Atslēgas vārdi |
3D grafika, kustību uzķeršana, iPi Soft, animācija, filma, video, bezmarķieru kustību uzķeršana, web-kameras |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
3D graphics, animation, motion capture, markerless, iPi Soft, film, movie production, |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.06.2015 21:09:03 |