Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Automātika un datortehnika
Nosaukums Ar videokameru uzņemtā video un modelēta 3D personāža apvienošana
Nosaukums angļu valodā 3D Character Implementation into a Video
Struktūrvienība 12600 Viedo datortehnoloģiju institūts
Darba vadītājs O. Krutikova
Recenzents
Anotācija Šajā darbā tika apskatīti vairāki veidi kā var uzķert kustības no reālā objekta (cilvēka) un pārnest tos virtuālajā vidē, pielietojot tos uz personāžu modeļiem, kas ir paredzēti video vai datorspēlēm. Autors izvirzīja mērķi izanalizēt šodien piedāvātās tehnoloģijas, tas iespējamo izmantojumu mazbudžeta filma projektos, kā arī izmēģināt vienu no tehnoloģijām (iPiSoft Mocap) reālajā projektā kā praktisko uzdevumu. Darbs sastāv no teorētiskās daļas kurā tiek aprakstīts, kādas tehnoloģijas pašlaik eksistē, lai uzķertu reālās pasaules objekta kustības, tas darbības principi un aptuvenas izmaksas pielietošanai. Tika apskatīti mehāniskie un bezkontakta kustību uzķeršanas veidi. Detalizētāk tiek aprakstīta tieši iPiSoft programmatūras īpašības un darbības princips, kā arī interfeisa elementi. Praktiskajā daļā tiek apskatīts darba process kurā tika pielietota iPiSoft programmatūra reālajā filmēšanas projektā. Tajā tiek detalizēti aprakstītas sagatavošanās projektam, testēšanas fāze, reālās filmēšanas daļa un rezultāta analīze. Darbā tiek izmantoti 20 avoti, 30 bildes un 4 tabulas, kā arī video materiāli.
Atslēgas vārdi 3D grafika, kustību uzķeršana, iPi Soft, animācija, filma, video, bezmarķieru kustību uzķeršana, web-kameras
Atslēgas vārdi angļu valodā 3D graphics, animation, motion capture, markerless, iPi Soft, film, movie production,
Valoda lv
Gads 2015
Darba augšupielādes datums un laiks 09.06.2015 21:09:03