Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Automation and Computer Engineering
Title in original language Ar videokameru uzņemtā video un modelēta 3D personāža apvienošana
Title in English 3D Character Implementation into a Video
Department Viedo datortehnoloģiju institūts
Scientific advisor O. Krutikova
Reviewer
Abstract Šajā darbā tika apskatīti vairāki veidi kā var uzķert kustības no reālā objekta (cilvēka) un pārnest tos virtuālajā vidē, pielietojot tos uz personāžu modeļiem, kas ir paredzēti video vai datorspēlēm. Autors izvirzīja mērķi izanalizēt šodien piedāvātās tehnoloģijas, tas iespējamo izmantojumu mazbudžeta filma projektos, kā arī izmēģināt vienu no tehnoloģijām (iPiSoft Mocap) reālajā projektā kā praktisko uzdevumu. Darbs sastāv no teorētiskās daļas kurā tiek aprakstīts, kādas tehnoloģijas pašlaik eksistē, lai uzķertu reālās pasaules objekta kustības, tas darbības principi un aptuvenas izmaksas pielietošanai. Tika apskatīti mehāniskie un bezkontakta kustību uzķeršanas veidi. Detalizētāk tiek aprakstīta tieši iPiSoft programmatūras īpašības un darbības princips, kā arī interfeisa elementi. Praktiskajā daļā tiek apskatīts darba process kurā tika pielietota iPiSoft programmatūra reālajā filmēšanas projektā. Tajā tiek detalizēti aprakstītas sagatavošanās projektam, testēšanas fāze, reālās filmēšanas daļa un rezultāta analīze. Darbā tiek izmantoti 20 avoti, 30 bildes un 4 tabulas, kā arī video materiāli.
Keywords 3D grafika, kustību uzķeršana, iPi Soft, animācija, filma, video, bezmarķieru kustību uzķeršana, web-kameras
Keywords in English 3D graphics, animation, motion capture, markerless, iPi Soft, film, movie production,
Language lv
Year 2015
Date and time of uploading 09.06.2015 21:09:03