Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
3D objektu modelēšana un renderēšana |
Nosaukums angļu valodā |
3D Object Modeling and Rendering |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
M. Kovaļovs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt un atrast balansu starp renderēšanas laiku un kvalitāti. Lai būtu iespējams veikt renderēšanas procesu, ir nepieciešams izveidot scēnu no 3D objektiem.
Bakalaura darba 1.daļā ir aplūkojamas vizualizācijas tehnoloģijas. Teorētiski tika izpētīti programmatūras iebūvētie renderēšanas dzinēji un galvenās tehnikas, kas uzlabo kvalitāti un rada reālistiskuma efektu, bet palielina renderēšanas laiku. Bakalaura darba 2.daļā ir veikta scēnas realizācija un renderēšanas dzinēju salīdzinājums, pielietojot svarīgākās vizualizācijas tehnoloģijas.
Izpētes rezultātā tika secināts, ka, tikai nedaudz mainot noklusētos iestatījumus, var iegūt balansu starp renderēšanas laiku un kvalitāti.
Darbā ietilpst 60 lappuses, 26 attēli, 10 tabulas un 18 literatūras avoti. |
Atslēgas vārdi |
modelēšana, renderēšana, datorgrafika |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
modeling, rendering, computergraphic |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.06.2015 19:03:57 |