Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Automātika un datortehnika
Nosaukums 3D objektu modelēšana un renderēšana
Nosaukums angļu valodā 3D Object Modeling and Rendering
Struktūrvienība 12600 Viedo datortehnoloģiju institūts
Darba vadītājs M. Kovaļovs
Recenzents
Anotācija Bakalaura darba mērķis ir izpētīt un atrast balansu starp renderēšanas laiku un kvalitāti. Lai būtu iespējams veikt renderēšanas procesu, ir nepieciešams izveidot scēnu no 3D objektiem. Bakalaura darba 1.daļā ir aplūkojamas vizualizācijas tehnoloģijas. Teorētiski tika izpētīti programmatūras iebūvētie renderēšanas dzinēji un galvenās tehnikas, kas uzlabo kvalitāti un rada reālistiskuma efektu, bet palielina renderēšanas laiku. Bakalaura darba 2.daļā ir veikta scēnas realizācija un renderēšanas dzinēju salīdzinājums, pielietojot svarīgākās vizualizācijas tehnoloģijas. Izpētes rezultātā tika secināts, ka, tikai nedaudz mainot noklusētos iestatījumus, var iegūt balansu starp renderēšanas laiku un kvalitāti. Darbā ietilpst 60 lappuses, 26 attēli, 10 tabulas un 18 literatūras avoti.
Atslēgas vārdi modelēšana, renderēšana, datorgrafika
Atslēgas vārdi angļu valodā modeling, rendering, computergraphic
Valoda lv
Gads 2015
Darba augšupielādes datums un laiks 09.06.2015 19:03:57