Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Automation and Computer Engineering
Title in original language 3D objektu modelēšana un renderēšana
Title in English 3D Object Modeling and Rendering
Department Viedo datortehnoloģiju institūts
Scientific advisor M. Kovaļovs
Reviewer
Abstract Bakalaura darba mērķis ir izpētīt un atrast balansu starp renderēšanas laiku un kvalitāti. Lai būtu iespējams veikt renderēšanas procesu, ir nepieciešams izveidot scēnu no 3D objektiem. Bakalaura darba 1.daļā ir aplūkojamas vizualizācijas tehnoloģijas. Teorētiski tika izpētīti programmatūras iebūvētie renderēšanas dzinēji un galvenās tehnikas, kas uzlabo kvalitāti un rada reālistiskuma efektu, bet palielina renderēšanas laiku. Bakalaura darba 2.daļā ir veikta scēnas realizācija un renderēšanas dzinēju salīdzinājums, pielietojot svarīgākās vizualizācijas tehnoloģijas. Izpētes rezultātā tika secināts, ka, tikai nedaudz mainot noklusētos iestatījumus, var iegūt balansu starp renderēšanas laiku un kvalitāti. Darbā ietilpst 60 lappuses, 26 attēli, 10 tabulas un 18 literatūras avoti.
Keywords modelēšana, renderēšana, datorgrafika
Keywords in English modeling, rendering, computergraphic
Language lv
Year 2015
Date and time of uploading 09.06.2015 19:03:57