Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Automation and Computer Engineering |
Title in original language |
3D objektu modelēšana un renderēšana |
Title in English |
3D Object Modeling and Rendering |
Department |
Viedo datortehnoloģiju institūts |
Scientific advisor |
M. Kovaļovs |
Reviewer |
|
Abstract |
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt un atrast balansu starp renderēšanas laiku un kvalitāti. Lai būtu iespējams veikt renderēšanas procesu, ir nepieciešams izveidot scēnu no 3D objektiem.
Bakalaura darba 1.daļā ir aplūkojamas vizualizācijas tehnoloģijas. Teorētiski tika izpētīti programmatūras iebūvētie renderēšanas dzinēji un galvenās tehnikas, kas uzlabo kvalitāti un rada reālistiskuma efektu, bet palielina renderēšanas laiku. Bakalaura darba 2.daļā ir veikta scēnas realizācija un renderēšanas dzinēju salīdzinājums, pielietojot svarīgākās vizualizācijas tehnoloģijas.
Izpētes rezultātā tika secināts, ka, tikai nedaudz mainot noklusētos iestatījumus, var iegūt balansu starp renderēšanas laiku un kvalitāti.
Darbā ietilpst 60 lappuses, 26 attēli, 10 tabulas un 18 literatūras avoti. |
Keywords |
modelēšana, renderēšana, datorgrafika |
Keywords in English |
modeling, rendering, computergraphic |
Language |
lv |
Year |
2015 |
Date and time of uploading |
09.06.2015 19:03:57 |