Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Automātika un datortehnika
Nosaukums Datorspēles izveide uz eksistējoša grafiskā dzinēja pamata
Nosaukums angļu valodā Game Development Based on an Existing Graphics Engine
Autors Jānis Nulle
Struktūrvienība 12200 Datorvadības,automātikas un datortehnikas institūts
Darba vadītājs K. Boločko
Recenzents
Anotācija “Datorspēles izstrāde uz eksistējoša grafikas dziņa pamata” mērķis ir izpētīt pieejamo datorspēļu izstrādes programmatūru un izvērtēt piemērotāko neatkarīgo izstrādātāju lietošanai. Par galvenajiem atskaites punktiem programmatūras izvēlē tiek pieņemti ierobežotie izstrādātāju resursi un atbilstība izstrādes procesa vajadzībām. Izmantojot pētījumā noskaidrotos visefektīvākos lietojumus tiek izveidota parauga datorspēle “Diždirbis”. Tika secināts, ka lielākā daļa komerciāli pieejamo dziņu ir ar pietiekami plašu funkcionalitātes klāstu, lai varētu izveidot kvalitatīvu spēles produktu, taču par spīti tam, ka šie dzinēji pamatīgi atvieglo izstrādes procesu, tik un tā nepieciešams ieguldīt daudz pūļu sekmīga, konkurētspējīga produkta izveidei. Darbs ir 70 lapaspuses garš, tajā ir 27 attēli, 3 tabulas, 48 literatūras avoti un 6 pielikumi.
Atslēgas vārdi datorspēle izveide unity dzinējs
Atslēgas vārdi angļu valodā computer game development unity engine
Valoda lv
Gads 2015
Darba augšupielādes datums un laiks 09.06.2015 17:59:08