Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Automation and Computer Engineering
Title in original language Datorspēles izveide uz eksistējoša grafiskā dzinēja pamata
Title in English Game Development Based on an Existing Graphics Engine
Department 12200 Institute of Computer Control, Automation and Computer Engineering
Scientific advisor K. Boločko
Reviewer
Abstract “Datorspēles izstrāde uz eksistējoša grafikas dziņa pamata” mērķis ir izpētīt pieejamo datorspēļu izstrādes programmatūru un izvērtēt piemērotāko neatkarīgo izstrādātāju lietošanai. Par galvenajiem atskaites punktiem programmatūras izvēlē tiek pieņemti ierobežotie izstrādātāju resursi un atbilstība izstrādes procesa vajadzībām. Izmantojot pētījumā noskaidrotos visefektīvākos lietojumus tiek izveidota parauga datorspēle “Diždirbis”. Tika secināts, ka lielākā daļa komerciāli pieejamo dziņu ir ar pietiekami plašu funkcionalitātes klāstu, lai varētu izveidot kvalitatīvu spēles produktu, taču par spīti tam, ka šie dzinēji pamatīgi atvieglo izstrādes procesu, tik un tā nepieciešams ieguldīt daudz pūļu sekmīga, konkurētspējīga produkta izveidei. Darbs ir 70 lapaspuses garš, tajā ir 27 attēli, 3 tabulas, 48 literatūras avoti un 6 pielikumi.
Keywords datorspēle izveide unity dzinējs
Keywords in English computer game development unity engine
Language lv
Year 2015
Date and time of uploading 09.06.2015 17:59:08