Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Automation and Computer Engineering |
Title in original language |
Datorspēles izveide uz eksistējoša grafiskā dzinēja pamata |
Title in English |
Game Development Based on an Existing Graphics Engine |
Department |
Viedo datortehnoloģiju institūts |
Scientific advisor |
K. Boločko |
Reviewer |
|
Abstract |
“Datorspēles izstrāde uz eksistējoša grafikas dziņa pamata” mērķis ir izpētīt pieejamo datorspēļu izstrādes programmatūru un izvērtēt piemērotāko neatkarīgo izstrādātāju lietošanai. Par galvenajiem atskaites punktiem programmatūras izvēlē tiek pieņemti ierobežotie izstrādātāju resursi un atbilstība izstrādes procesa vajadzībām. Izmantojot pētījumā noskaidrotos visefektīvākos lietojumus tiek izveidota parauga datorspēle “Diždirbis”.
Tika secināts, ka lielākā daļa komerciāli pieejamo dziņu ir ar pietiekami plašu funkcionalitātes klāstu, lai varētu izveidot kvalitatīvu spēles produktu, taču par spīti tam, ka šie dzinēji pamatīgi atvieglo izstrādes procesu, tik un tā nepieciešams ieguldīt daudz pūļu sekmīga, konkurētspējīga produkta izveidei.
Darbs ir 70 lapaspuses garš, tajā ir 27 attēli, 3 tabulas, 48 literatūras avoti un 6 pielikumi. |
Keywords |
datorspēle izveide unity dzinējs |
Keywords in English |
computer game development unity engine |
Language |
lv |
Year |
2015 |
Date and time of uploading |
09.06.2015 17:59:08 |