Studiju veids |
maģistra profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Tīmekļa reklamēšanas platformu salīdzinošā analīze |
Nosaukums angļu valodā |
Comparative Analysis of Web Advertising Platforms |
Struktūrvienība |
12100 Informācijas tehnoloģijas institūts |
Darba vadītājs |
Ms. sc. Dale DeHart |
Recenzents |
Dr. sc. ing. Jānis Kampars |
Anotācija |
Maģistra darba galvenais mērķis ir analizēt un salīdzināt Google reklāmu ar Bing / Yahoo reklāmu.
Lai veicinātu zīmola popularitāti un piesaistītu vairāk pircēju, uzņēmumi parasti izmanto reklāmu. Viens no populārākajiem reklāmas piegādes veidiem ir interneta meklēšanas programma. No statistikas datiem, 2014. gada aprīlī ASV Google piedērēja 67,5% tirgus daļas un Bing / Yahoo piedērēja 28.7%.(comScore.com, 2014)
Šajā maģistra darbā ir aprakstīti sekojoši darba mērķi:
1. Tehnoloģiju izpēte, ko izmanto Google reklāmas piegādei un kādas tehnoloģijas izmanto Bing / Yahoo
2. Analizēt un atskaitīties par dažādu tehnologiju ietekmi uz reklāmas efektivitāti uz dažada veida uzņēmumiem.
Darbā: 79 lappuses, 14 attēli, 4 tabulas un 1 pielikums. |
Atslēgas vārdi |
Google Adwords, Bing/Yahoo reklāma |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Google Adwords, Bing/Yahoo Advertising |
Valoda |
eng |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
09.06.2015 11:37:17 |