Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums Tīmekļa reklamēšanas platformu salīdzinošā analīze
Nosaukums angļu valodā Comparative Analysis of Web Advertising Platforms
Struktūrvienība 12100 Informācijas tehnoloģijas institūts
Darba vadītājs Ms. sc. Dale DeHart
Recenzents Dr. sc. ing. Jānis Kampars
Anotācija Maģistra darba galvenais mērķis ir analizēt un salīdzināt Google reklāmu ar Bing / Yahoo reklāmu. Lai veicinātu zīmola popularitāti un piesaistītu vairāk pircēju, uzņēmumi parasti izmanto reklāmu. Viens no populārākajiem reklāmas piegādes veidiem ir interneta meklēšanas programma. No statistikas datiem, 2014. gada aprīlī ASV Google piedērēja 67,5% tirgus daļas un Bing / Yahoo piedērēja 28.7%.(comScore.com, 2014) Šajā maģistra darbā ir aprakstīti sekojoši darba mērķi: 1. Tehnoloģiju izpēte, ko izmanto Google reklāmas piegādei un kādas tehnoloģijas izmanto Bing / Yahoo 2. Analizēt un atskaitīties par dažādu tehnologiju ietekmi uz reklāmas efektivitāti uz dažada veida uzņēmumiem. Darbā: 79 lappuses, 14 attēli, 4 tabulas un 1 pielikums.
Atslēgas vārdi Google Adwords, Bing/Yahoo reklāma
Atslēgas vārdi angļu valodā Google Adwords, Bing/Yahoo Advertising
Valoda eng
Gads 2015
Darba augšupielādes datums un laiks 09.06.2015 11:37:17