Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Information Technology |
Title in original language |
Tīmekļa reklamēšanas platformu salīdzinošā analīze |
Title in English |
Comparative Analysis of Web Advertising Platforms |
Department |
12100 Institute of Information Technology |
Scientific advisor |
Ms. sc. Dale DeHart |
Reviewer |
Dr. sc. ing. Jānis Kampars |
Abstract |
Maģistra darba galvenais mērķis ir analizēt un salīdzināt Google reklāmu ar Bing / Yahoo reklāmu.
Lai veicinātu zīmola popularitāti un piesaistītu vairāk pircēju, uzņēmumi parasti izmanto reklāmu. Viens no populārākajiem reklāmas piegādes veidiem ir interneta meklēšanas programma. No statistikas datiem, 2014. gada aprīlī ASV Google piedērēja 67,5% tirgus daļas un Bing / Yahoo piedērēja 28.7%.(comScore.com, 2014)
Šajā maģistra darbā ir aprakstīti sekojoši darba mērķi:
1. Tehnoloģiju izpēte, ko izmanto Google reklāmas piegādei un kādas tehnoloģijas izmanto Bing / Yahoo
2. Analizēt un atskaitīties par dažādu tehnologiju ietekmi uz reklāmas efektivitāti uz dažada veida uzņēmumiem.
Darbā: 79 lappuses, 14 attēli, 4 tabulas un 1 pielikums. |
Keywords |
Google Adwords, Bing/Yahoo reklāma |
Keywords in English |
Google Adwords, Bing/Yahoo Advertising |
Language |
eng |
Year |
2015 |
Date and time of uploading |
09.06.2015 11:37:17 |