Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Information Technology
Title in original language Tīmekļa reklamēšanas platformu salīdzinošā analīze
Title in English Comparative Analysis of Web Advertising Platforms
Department 12100 Institute of Information Technology
Scientific advisor Ms. sc. Dale DeHart
Reviewer Dr. sc. ing. Jānis Kampars
Abstract Maģistra darba galvenais mērķis ir analizēt un salīdzināt Google reklāmu ar Bing / Yahoo reklāmu. Lai veicinātu zīmola popularitāti un piesaistītu vairāk pircēju, uzņēmumi parasti izmanto reklāmu. Viens no populārākajiem reklāmas piegādes veidiem ir interneta meklēšanas programma. No statistikas datiem, 2014. gada aprīlī ASV Google piedērēja 67,5% tirgus daļas un Bing / Yahoo piedērēja 28.7%.(comScore.com, 2014) Šajā maģistra darbā ir aprakstīti sekojoši darba mērķi: 1. Tehnoloģiju izpēte, ko izmanto Google reklāmas piegādei un kādas tehnoloģijas izmanto Bing / Yahoo 2. Analizēt un atskaitīties par dažādu tehnologiju ietekmi uz reklāmas efektivitāti uz dažada veida uzņēmumiem. Darbā: 79 lappuses, 14 attēli, 4 tabulas un 1 pielikums.
Keywords Google Adwords, Bing/Yahoo reklāma
Keywords in English Google Adwords, Bing/Yahoo Advertising
Language eng
Year 2015
Date and time of uploading 09.06.2015 11:37:17