Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Automātika un datortehnika
Nosaukums Pārlūkprogrammas spēles izveide, izmantojot esošo 3D grafikas dzinēju
Nosaukums angļu valodā Creation of Browser Game, Using Existing 3D Graphics Engine
Struktūrvienība 12600 Viedo datortehnoloģiju institūts
Darba vadītājs A. Sisojevs
Recenzents
Anotācija Maģistra darbs ir veltīts pārlūkprogrammas spēles izveidei, izmantojot esošo 3D grafikas dzinēju, kas ir bāzēts uz zema līmeņa lietojumprogrammu saskarnes WebGL. 3D spēles, kas ir veidotas ar WebGL grafikas dzinējiem, var palaist bez jebkādiem spraudņiem, tādiem kā Adobe Flash Player, Unity Web Player, Java spraudņiem u.c. Darbs ir sadalīts trijās daļās. Pirmajā ir stāstīts par WebGL grafisko bibliotēku un četriem populārākiem uz WebGL bāzētiem 3D grafikas dzinējiem. Otrajā daļā aprakstīti dzinēji tiek salīdzināti, izmantojot Maģistra darba autora izstrādātus projektus. Kopumā bija uztaisīti pieci dažādi projekti katrā no četriem dzinējiem. Šīs daļas beigās tika izvēlēts viens grafiskais dzinējs praktiskas daļas spēles izstrādei. Trešajā daļā ir aprakstīta izveidota ar PlayCanvas grafisko dzinēju palīdzību 3D pārlūkprogrammas spēle „Dārgakmeņu labirints”. Darba apjoms: 80 lpp., 21 attēls, 9 tabulas un 21 literatūras informācijas avots, 2 pielikumi, 1 kompaktdisks.
Atslēgas vārdi WebGL, PlayCanvas, Three.js, Babylon.js, Goo Create, labirints, 3D grafika, dzinējs
Atslēgas vārdi angļu valodā WebGL, PlayCanvas, Three.js, Babylon.js, Goo Create, labyrinth, 3D Graphics, engine
Valoda lv
Gads 2015
Darba augšupielādes datums un laiks 08.06.2015 12:45:47