Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
Pārlūkprogrammas spēles izveide, izmantojot esošo 3D grafikas dzinēju |
Nosaukums angļu valodā |
Creation of Browser Game, Using Existing 3D Graphics Engine |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
A. Sisojevs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Maģistra darbs ir veltīts pārlūkprogrammas spēles izveidei, izmantojot esošo 3D grafikas dzinēju, kas ir bāzēts uz zema līmeņa lietojumprogrammu saskarnes WebGL. 3D spēles, kas ir veidotas ar WebGL grafikas dzinējiem, var palaist bez jebkādiem spraudņiem, tādiem kā Adobe Flash Player, Unity Web Player, Java spraudņiem u.c.
Darbs ir sadalīts trijās daļās. Pirmajā ir stāstīts par WebGL grafisko bibliotēku un četriem populārākiem uz WebGL bāzētiem 3D grafikas dzinējiem. Otrajā daļā aprakstīti dzinēji tiek salīdzināti, izmantojot Maģistra darba autora izstrādātus projektus. Kopumā bija uztaisīti pieci dažādi projekti katrā no četriem dzinējiem. Šīs daļas beigās tika izvēlēts viens grafiskais dzinējs praktiskas daļas spēles izstrādei. Trešajā daļā ir aprakstīta izveidota ar PlayCanvas grafisko dzinēju palīdzību 3D pārlūkprogrammas spēle „Dārgakmeņu labirints”.
Darba apjoms: 80 lpp., 21 attēls, 9 tabulas un 21 literatūras informācijas avots, 2 pielikumi, 1 kompaktdisks. |
Atslēgas vārdi |
WebGL, PlayCanvas, Three.js, Babylon.js, Goo Create, labirints, 3D grafika, dzinējs |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
WebGL, PlayCanvas, Three.js, Babylon.js, Goo Create, labyrinth, 3D Graphics, engine |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
08.06.2015 12:45:47 |