Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Automation and Computer Engineering
Title in original language Pārlūkprogrammas spēles izveide, izmantojot esošo 3D grafikas dzinēju
Title in English Creation of Browser Game, Using Existing 3D Graphics Engine
Department 12200 Institute of Computer Control, Automation and Computer Engineering
Scientific advisor A. Sisojevs
Reviewer
Abstract Maģistra darbs ir veltīts pārlūkprogrammas spēles izveidei, izmantojot esošo 3D grafikas dzinēju, kas ir bāzēts uz zema līmeņa lietojumprogrammu saskarnes WebGL. 3D spēles, kas ir veidotas ar WebGL grafikas dzinējiem, var palaist bez jebkādiem spraudņiem, tādiem kā Adobe Flash Player, Unity Web Player, Java spraudņiem u.c. Darbs ir sadalīts trijās daļās. Pirmajā ir stāstīts par WebGL grafisko bibliotēku un četriem populārākiem uz WebGL bāzētiem 3D grafikas dzinējiem. Otrajā daļā aprakstīti dzinēji tiek salīdzināti, izmantojot Maģistra darba autora izstrādātus projektus. Kopumā bija uztaisīti pieci dažādi projekti katrā no četriem dzinējiem. Šīs daļas beigās tika izvēlēts viens grafiskais dzinējs praktiskas daļas spēles izstrādei. Trešajā daļā ir aprakstīta izveidota ar PlayCanvas grafisko dzinēju palīdzību 3D pārlūkprogrammas spēle „Dārgakmeņu labirints”. Darba apjoms: 80 lpp., 21 attēls, 9 tabulas un 21 literatūras informācijas avots, 2 pielikumi, 1 kompaktdisks.
Keywords WebGL, PlayCanvas, Three.js, Babylon.js, Goo Create, labirints, 3D grafika, dzinējs
Keywords in English WebGL, PlayCanvas, Three.js, Babylon.js, Goo Create, labyrinth, 3D Graphics, engine
Language lv
Year 2015
Date and time of uploading 08.06.2015 12:45:47