Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Automation and Computer Engineering |
Title in original language |
Pārlūkprogrammas spēles izveide, izmantojot esošo 3D grafikas dzinēju |
Title in English |
Creation of Browser Game, Using Existing 3D Graphics Engine |
Department |
Viedo datortehnoloģiju institūts |
Scientific advisor |
A. Sisojevs |
Reviewer |
|
Abstract |
Maģistra darbs ir veltīts pārlūkprogrammas spēles izveidei, izmantojot esošo 3D grafikas dzinēju, kas ir bāzēts uz zema līmeņa lietojumprogrammu saskarnes WebGL. 3D spēles, kas ir veidotas ar WebGL grafikas dzinējiem, var palaist bez jebkādiem spraudņiem, tādiem kā Adobe Flash Player, Unity Web Player, Java spraudņiem u.c.
Darbs ir sadalīts trijās daļās. Pirmajā ir stāstīts par WebGL grafisko bibliotēku un četriem populārākiem uz WebGL bāzētiem 3D grafikas dzinējiem. Otrajā daļā aprakstīti dzinēji tiek salīdzināti, izmantojot Maģistra darba autora izstrādātus projektus. Kopumā bija uztaisīti pieci dažādi projekti katrā no četriem dzinējiem. Šīs daļas beigās tika izvēlēts viens grafiskais dzinējs praktiskas daļas spēles izstrādei. Trešajā daļā ir aprakstīta izveidota ar PlayCanvas grafisko dzinēju palīdzību 3D pārlūkprogrammas spēle „Dārgakmeņu labirints”.
Darba apjoms: 80 lpp., 21 attēls, 9 tabulas un 21 literatūras informācijas avots, 2 pielikumi, 1 kompaktdisks. |
Keywords |
WebGL, PlayCanvas, Three.js, Babylon.js, Goo Create, labirints, 3D grafika, dzinējs |
Keywords in English |
WebGL, PlayCanvas, Three.js, Babylon.js, Goo Create, labyrinth, 3D Graphics, engine |
Language |
lv |
Year |
2015 |
Date and time of uploading |
08.06.2015 12:45:47 |