Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Uzņēmumu zīmolu mijiedarbības efektivitāte" |
Nosaukums angļu valodā |
"Efficiency of corporate brands’ interaction" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.habil.oec.,prof. A.Magidenko |
Recenzents |
Dr.oec.,asoc.prof. D.Atstāja |
Anotācija |
Maģistra darba nosaukums ir „Uzņēmumu zīmolu mijiedarbības efektivitāte”. Darba gaitā tika analizēta avionozare, to uzņēmumu pakalpojumu klāsts, zīmoli un to apvienību veidi, ka arī holistiskā mārketinga, balstīta uz sadarbību būtība. Darba ietvaros autore izstradā arī vairākas novitātes – jaunās lojalitātes programma, adaptēta tieši aviokompānijai, kas basltās un uz avionozares klientu un pašu aviokompāniju vajadzību hierarhijas piramīdām, sistēmas izstrāde sadarbības partnera izvēlei, jauns modelis – pilnvērtīgs servisa piedāvājums no mātes un meitas uzņēmuma, partnerzīmolu savstarējas ietekmes uz vērtibu koeficents; lojalitātes koeficents, kura saturs ir balstīts tieši uz partnerattiecību radītājiem.
Darbs sastāv no astoņdesmit vienas lappaspuses, ietver sevī vairākas tabulas, attēlus, formulas un aprēķinus. Darba izpildei autore izmantoja Četrdesmit sešus literatūras avotus latviešu, angļu un krievu valodā. |
Atslēgas vārdi |
zīmolu mijiedarbība, partnerattiecības, alianses, holistiskais mārketings, lojalitātes programma |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
brands" interaction, partnerships, alliances, holistic marketing, loyalty programme |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
29.05.2011 16:46:47 |