Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids maģistra akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Uzņēmumu zīmolu mijiedarbības efektivitāte"
Nosaukums angļu valodā "Efficiency of corporate brands’ interaction"
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Dr.habil.oec.,prof. A.Magidenko
Recenzents Dr.oec.,asoc.prof. D.Atstāja
Anotācija Maģistra darba nosaukums ir „Uzņēmumu zīmolu mijiedarbības efektivitāte”. Darba gaitā tika analizēta avionozare, to uzņēmumu pakalpojumu klāsts, zīmoli un to apvienību veidi, ka arī holistiskā mārketinga, balstīta uz sadarbību būtība. Darba ietvaros autore izstradā arī vairākas novitātes – jaunās lojalitātes programma, adaptēta tieši aviokompānijai, kas basltās un uz avionozares klientu un pašu aviokompāniju vajadzību hierarhijas piramīdām, sistēmas izstrāde sadarbības partnera izvēlei, jauns modelis – pilnvērtīgs servisa piedāvājums no mātes un meitas uzņēmuma, partnerzīmolu savstarējas ietekmes uz vērtibu koeficents; lojalitātes koeficents, kura saturs ir balstīts tieši uz partnerattiecību radītājiem. Darbs sastāv no astoņdesmit vienas lappaspuses, ietver sevī vairākas tabulas, attēlus, formulas un aprēķinus. Darba izpildei autore izmantoja Četrdesmit sešus literatūras avotus latviešu, angļu un krievu valodā.
Atslēgas vārdi zīmolu mijiedarbība, partnerattiecības, alianses, holistiskais mārketings, lojalitātes programma
Atslēgas vārdi angļu valodā brands" interaction, partnerships, alliances, holistic marketing, loyalty programme
Valoda lv
Gads 2011
Darba augšupielādes datums un laiks 29.05.2011 16:46:47