Form of studies |
Master |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
"Uzņēmumu zīmolu mijiedarbības efektivitāte" |
Title in English |
"Efficiency of corporate brands’ interaction" |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.habil.oec.,prof. A.Magidenko |
Reviewer |
Dr.oec.,asoc.prof. D.Atstāja |
Abstract |
Maģistra darba nosaukums ir „Uzņēmumu zīmolu mijiedarbības efektivitāte”. Darba gaitā tika analizēta avionozare, to uzņēmumu pakalpojumu klāsts, zīmoli un to apvienību veidi, ka arī holistiskā mārketinga, balstīta uz sadarbību būtība. Darba ietvaros autore izstradā arī vairākas novitātes – jaunās lojalitātes programma, adaptēta tieši aviokompānijai, kas basltās un uz avionozares klientu un pašu aviokompāniju vajadzību hierarhijas piramīdām, sistēmas izstrāde sadarbības partnera izvēlei, jauns modelis – pilnvērtīgs servisa piedāvājums no mātes un meitas uzņēmuma, partnerzīmolu savstarējas ietekmes uz vērtibu koeficents; lojalitātes koeficents, kura saturs ir balstīts tieši uz partnerattiecību radītājiem.
Darbs sastāv no astoņdesmit vienas lappaspuses, ietver sevī vairākas tabulas, attēlus, formulas un aprēķinus. Darba izpildei autore izmantoja Četrdesmit sešus literatūras avotus latviešu, angļu un krievu valodā. |
Keywords |
zīmolu mijiedarbība, partnerattiecības, alianses, holistiskais mārketings, lojalitātes programma |
Keywords in English |
brands" interaction, partnerships, alliances, holistic marketing, loyalty programme |
Language |
lv |
Year |
2011 |
Date and time of uploading |
29.05.2011 16:46:47 |