Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Automātika un datortehnika |
Nosaukums |
3DsMAX paketes renderēšanas dzinēju analīze |
Nosaukums angļu valodā |
3DsMAX Rendering Engine Analysis |
Struktūrvienība |
12600 Viedo datortehnoloģiju institūts |
Darba vadītājs |
M. Kovaļovs |
Recenzents |
|
Anotācija |
Mūsdienās aizvien ātrāk attīstās datorgrafika un datoru spēja parādīt reālistiskas ainas 3d vidē. Tādēļ aug dažādu iespēju klāsts kā panākt reālistiskus attēlus un animācijas, kuras tiek izmantotas reklāmās, filmās un arhitektūrā.
Bakalaura darba mērķis ir analizēt renderēšanas dzinējus vienā no plašāk izmantotajām 3d modelēšanas paketēm 3ds Max un atrast piemērotāko dzini foto reālistiska attēla un animācijas renderēšanai.
Darbs sevī ietver aprakstu par 3d renderēšanas pamatiem, kādā veidā strādā renderēšanas process, tā izmantotie algoritmi un apraksts par 3ds Max paketes pielietotajiem renderēšanas dziņiem. Rezultātā tiek veikta šo dziņu padziļināta analīze.
Bakalaura darbā ir 65 lappuses, 27 attēli, 19 literatūras avoti un 10 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
3d datorgrafika 3ds max |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
3d computer graphics 3ds max |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
06.06.2015 22:47:19 |