Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Automation and Computer Engineering |
Title in original language |
3DsMAX paketes renderēšanas dzinēju analīze |
Title in English |
3DsMAX Rendering Engine Analysis |
Department |
Viedo datortehnoloģiju institūts |
Scientific advisor |
M. Kovaļovs |
Reviewer |
|
Abstract |
Mūsdienās aizvien ātrāk attīstās datorgrafika un datoru spēja parādīt reālistiskas ainas 3d vidē. Tādēļ aug dažādu iespēju klāsts kā panākt reālistiskus attēlus un animācijas, kuras tiek izmantotas reklāmās, filmās un arhitektūrā.
Bakalaura darba mērķis ir analizēt renderēšanas dzinējus vienā no plašāk izmantotajām 3d modelēšanas paketēm 3ds Max un atrast piemērotāko dzini foto reālistiska attēla un animācijas renderēšanai.
Darbs sevī ietver aprakstu par 3d renderēšanas pamatiem, kādā veidā strādā renderēšanas process, tā izmantotie algoritmi un apraksts par 3ds Max paketes pielietotajiem renderēšanas dziņiem. Rezultātā tiek veikta šo dziņu padziļināta analīze.
Bakalaura darbā ir 65 lappuses, 27 attēli, 19 literatūras avoti un 10 pielikumi. |
Keywords |
3d datorgrafika 3ds max |
Keywords in English |
3d computer graphics 3ds max |
Language |
lv |
Year |
2015 |
Date and time of uploading |
06.06.2015 22:47:19 |