Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Automātika un datortehnika
Nosaukums Datorspēle ar mākslīgā intelekta pielietošanu
Nosaukums angļu valodā Computer Game Using Artificial Intelligence Elements
Struktūrvienība 12200 Datorvadības,automātikas un datortehnikas institūts
Darba vadītājs Z. Markovičs
Recenzents
Anotācija Darba mērķis ir izveidot div personu spēli, žanrā „Reālā laika stratēģija”, kur viens no spēlētājiem ir dators (mākslīgais intelekts). Lai sasniegtu izvirzīto mērķi ir nepieciešams izpildīt noteiktus uzdevumus: jāizvēlas, kādu spēli taisīt; izveidot spēles noteikumus; izveidot spēles laukumu; izveidot kontroli dzīvajam spēlētājam; izveidot pretinieku – dators. Mērķa sasniegšanai tiek pielietotas programma Adobe Flash CS6 un programmēšanas valoda ActionScript 3.0. Darbā ir lasāms par to, kas ir mākslīgais intelekts, par mākslīga intelekta definīciju, par tā attīstības vēsturi, par tā pielietošana jomām, par izmantoto Adobe Flash CS6 programmu, par spēļu klasifikācijām, par spēļu teoriju un tā attīstības vēsturi. Praktiskajā daļā tiek aprakstīts izveidotā mākslīga intelekta darbības princips, kādi algoritmi, funkcijas un formulas tiek pielietoti. Darba mērķis tika sasniegts un ir izveidota spēle, kuru var uzspēlēt un pārbaudīt mākslīga intelekta darbību. Var arī noskaidrot, kurš tad ir labāks: dators vai dzīvs spēlētājs. Darba sastāvs: 66 lpp., 41 attēls, 26 literatūras avots, 3 pielikumi.
Atslēgas vārdi datorspēle, Reālā laika stratēģija, mākslīgais intelekts
Atslēgas vārdi angļu valodā computer game, Real Time Strategy, artificial intelligence
Valoda lv
Gads 2015
Darba augšupielādes datums un laiks 05.06.2015 23:39:26