Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums Intelektuālu apmācības sistēmu komponentu izpēte un domēna moduļa realizācija
Nosaukums angļu valodā Analysis of the Components of Intellectual Tutoring Systems and Realization of the Domain Module
Struktūrvienība 33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte
Darba vadītājs Dr. sc. ing. Jānis Grundspeņķis
Recenzents Dr. sc. ing. Jurijs Čižovs
Anotācija Bakalaura darba mērķis ir intelektuālu apmācības sistēmu domēna moduļa interaktīvās daļas konstruēšana, lai piedāvātu ērtu veidu eksperta zināšanu implementācijai IAS. Intelektuālas apmācības sistēmas ir perspektīvs individuālas apmācības veids, kas spēj minimizēt skolēnu un studentu apmācībai nepieciešamos cilvēkresursus un nodrošināt apmācības pieeju pielāgošanu indivīdam, uzlabojot tās kvalitāti. Domēna modulis satur eksperta zināšanas, kuru ievietošana sistēmā parasti ir sarežģīts process, kura īstenošanai ir nepieciešami vairāki starpnieki, tādēļ ir būtiski atrast ērtu metodi, kas ļauj ekspertam pašam ievietot zināšanas sistēmā. Bakalaura darba mērķa sasniegšanai tika izpētīta IAS arhitektūra un dažādi to komponentu realizēšanas veidi. Bakalaura darbā apgūtas un izmantotas programmatūras Adobe Flash un CTAT, ar kuru palīdzību tika izveidots testēšanas materiāls, kas var kalpot kā domēna moduļa interaktīvā daļa. Bakalaura darba rezultātā izveidotais testēšanas materiāls kalpo kā piemērs ērtam veidam, kā eksperta zināšanas nodot sistēmai, izmantojot pieeju “programmēt-demonstrējot”. Šī metode var atvieglot sarežģītu IAS izveidošanu, padarot domēna moduļa konstruēšanu ērtāku un ātrāku. Darba apjoms - 61. lpp., 2 tabulas, 31 attēls un 2 pielikumi.
Atslēgas vārdi IAS intelektuāla apmācības sistēma domēna modulis
Atslēgas vārdi angļu valodā ITS intellectual tutoring system domain module
Valoda lv
Gads 2015
Darba augšupielādes datums un laiks 03.06.2015 23:33:45