Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Unity 3D dziņa integrēto programmēšanas valodu salīdzinošā analīze |
Nosaukums angļu valodā |
A Comparative Analysis of Unity 3D Engine Integrated Programming Languages |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Konstantīns Gusarovs |
Recenzents |
SIA „ABC software” IT projektu vadītājs, Dr.sc.ing., V.Zabiņako |
Anotācija |
Bakalaura darbs tika izstrādāts, lai veiktu Unity 3D dziņa integrēto programmēšanas valodu salīdzinošu analīzi.
Darba ietvaros tiek definēta robeža starp terminiem spēle un spēļu dzinis. Tiek analizēta spēļu dziņu uzbūve, sadalot to sīkāk arhitekturālās komponentēs un rīku kopās. Katram no komponentiem tiek izveidots apraksts un, kur iespējams, dots uzskatāms piemērs. Aplūkots Unity 3D spēļu dzinis vadoties no tā funkcionālajām iespējām un vēstures. Tiek izveidots aktuālās Unity 3D versijas noklusējuma saskarnes komponentu apraksts. Pamatojoties no pētījuma specifikas, tiek analizēta Unity 3D skriptēšanas sistēma un iebūvētās valodas C#, JavaScript jeb UnityScrip, Boo galvenās funkcionalitātes.
Salīdzinājums tiek veikts pamatojoties no argumentētiem ekspertu un darba autora kritērijiem, kas atbilst apskatīts jomas specifikai. Kritēriji tiek novērtēti balstoties no iepriekšdefinētas vērtēšanas sistēmas. Rezultātā darba autors analizē iegūtos rezultātus, veic secinājumus un izdara rekomendācijas par katras iebūvētās valodas lietderību pētījuma kontekstā.
Bakalaura darbā ir 40 lappuses, 27 attēli, 1 tabula, 6 pielikumi, 59 nosaukumu informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
video spēles, Unity 3D, spēles dzinis, programmēšanas valodas, C#, UnityScript, Boo |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
video games, Unity 3D, game engine, programming languages, C#, UnityScript, Boo |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
02.06.2015 21:43:25 |