Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Datorsistēmas
Nosaukums Unity 3D dziņa integrēto programmēšanas valodu salīdzinošā analīze
Nosaukums angļu valodā A Comparative Analysis of Unity 3D Engine Integrated Programming Languages
Autors Ričards Rikmanis
Struktūrvienība 12300 Lietišķo datorsistēmu institūts
Darba vadītājs Konstantīns Gusarovs
Recenzents SIA „ABC software” IT projektu vadītājs, Dr.sc.ing., V.Zabiņako
Anotācija Bakalaura darbs tika izstrādāts, lai veiktu Unity 3D dziņa integrēto programmēšanas valodu salīdzinošu analīzi. Darba ietvaros tiek definēta robeža starp terminiem spēle un spēļu dzinis. Tiek analizēta spēļu dziņu uzbūve, sadalot to sīkāk arhitekturālās komponentēs un rīku kopās. Katram no komponentiem tiek izveidots apraksts un, kur iespējams, dots uzskatāms piemērs. Aplūkots Unity 3D spēļu dzinis vadoties no tā funkcionālajām iespējām un vēstures. Tiek izveidots aktuālās Unity 3D versijas noklusējuma saskarnes komponentu apraksts. Pamatojoties no pētījuma specifikas, tiek analizēta Unity 3D skriptēšanas sistēma un iebūvētās valodas C#, JavaScript jeb UnityScrip, Boo galvenās funkcionalitātes. Salīdzinājums tiek veikts pamatojoties no argumentētiem ekspertu un darba autora kritērijiem, kas atbilst apskatīts jomas specifikai. Kritēriji tiek novērtēti balstoties no iepriekšdefinētas vērtēšanas sistēmas. Rezultātā darba autors analizē iegūtos rezultātus, veic secinājumus un izdara rekomendācijas par katras iebūvētās valodas lietderību pētījuma kontekstā. Bakalaura darbā ir 40 lappuses, 27 attēli, 1 tabula, 6 pielikumi, 59 nosaukumu informācijas avoti.
Atslēgas vārdi video spēles, Unity 3D, spēles dzinis, programmēšanas valodas, C#, UnityScript, Boo
Atslēgas vārdi angļu valodā video games, Unity 3D, game engine, programming languages, C#, UnityScript, Boo
Valoda lv
Gads 2015
Darba augšupielādes datums un laiks 02.06.2015 21:43:25