Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Computer Systems
Title in original language Unity 3D dziņa integrēto programmēšanas valodu salīdzinošā analīze
Title in English A Comparative Analysis of Unity 3D Engine Integrated Programming Languages
Author Ričards Rikmanis
Department 12300 Institute of Applied Computer Systems
Scientific advisor Konstantīns Gusarovs
Reviewer SIA „ABC software” IT projektu vadītājs, Dr.sc.ing., V.Zabiņako
Abstract Bakalaura darbs tika izstrādāts, lai veiktu Unity 3D dziņa integrēto programmēšanas valodu salīdzinošu analīzi. Darba ietvaros tiek definēta robeža starp terminiem spēle un spēļu dzinis. Tiek analizēta spēļu dziņu uzbūve, sadalot to sīkāk arhitekturālās komponentēs un rīku kopās. Katram no komponentiem tiek izveidots apraksts un, kur iespējams, dots uzskatāms piemērs. Aplūkots Unity 3D spēļu dzinis vadoties no tā funkcionālajām iespējām un vēstures. Tiek izveidots aktuālās Unity 3D versijas noklusējuma saskarnes komponentu apraksts. Pamatojoties no pētījuma specifikas, tiek analizēta Unity 3D skriptēšanas sistēma un iebūvētās valodas C#, JavaScript jeb UnityScrip, Boo galvenās funkcionalitātes. Salīdzinājums tiek veikts pamatojoties no argumentētiem ekspertu un darba autora kritērijiem, kas atbilst apskatīts jomas specifikai. Kritēriji tiek novērtēti balstoties no iepriekšdefinētas vērtēšanas sistēmas. Rezultātā darba autors analizē iegūtos rezultātus, veic secinājumus un izdara rekomendācijas par katras iebūvētās valodas lietderību pētījuma kontekstā. Bakalaura darbā ir 40 lappuses, 27 attēli, 1 tabula, 6 pielikumi, 59 nosaukumu informācijas avoti.
Keywords video spēles, Unity 3D, spēles dzinis, programmēšanas valodas, C#, UnityScript, Boo
Keywords in English video games, Unity 3D, game engine, programming languages, C#, UnityScript, Boo
Language lv
Year 2015
Date and time of uploading 02.06.2015 21:43:25