Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Computer Systems |
Title in original language |
Unity 3D dziņa integrēto programmēšanas valodu salīdzinošā analīze |
Title in English |
A Comparative Analysis of Unity 3D Engine Integrated Programming Languages |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Konstantīns Gusarovs |
Reviewer |
SIA „ABC software” IT projektu vadītājs, Dr.sc.ing., V.Zabiņako |
Abstract |
Bakalaura darbs tika izstrādāts, lai veiktu Unity 3D dziņa integrēto programmēšanas valodu salīdzinošu analīzi.
Darba ietvaros tiek definēta robeža starp terminiem spēle un spēļu dzinis. Tiek analizēta spēļu dziņu uzbūve, sadalot to sīkāk arhitekturālās komponentēs un rīku kopās. Katram no komponentiem tiek izveidots apraksts un, kur iespējams, dots uzskatāms piemērs. Aplūkots Unity 3D spēļu dzinis vadoties no tā funkcionālajām iespējām un vēstures. Tiek izveidots aktuālās Unity 3D versijas noklusējuma saskarnes komponentu apraksts. Pamatojoties no pētījuma specifikas, tiek analizēta Unity 3D skriptēšanas sistēma un iebūvētās valodas C#, JavaScript jeb UnityScrip, Boo galvenās funkcionalitātes.
Salīdzinājums tiek veikts pamatojoties no argumentētiem ekspertu un darba autora kritērijiem, kas atbilst apskatīts jomas specifikai. Kritēriji tiek novērtēti balstoties no iepriekšdefinētas vērtēšanas sistēmas. Rezultātā darba autors analizē iegūtos rezultātus, veic secinājumus un izdara rekomendācijas par katras iebūvētās valodas lietderību pētījuma kontekstā.
Bakalaura darbā ir 40 lappuses, 27 attēli, 1 tabula, 6 pielikumi, 59 nosaukumu informācijas avoti. |
Keywords |
video spēles, Unity 3D, spēles dzinis, programmēšanas valodas, C#, UnityScript, Boo |
Keywords in English |
video games, Unity 3D, game engine, programming languages, C#, UnityScript, Boo |
Language |
lv |
Year |
2015 |
Date and time of uploading |
02.06.2015 21:43:25 |