Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Datorsistēmas |
Nosaukums |
Unity 3D un Unreal Engine 4 platformu pielietojuma analīze datorspēļu izstrādē |
Nosaukums angļu valodā |
Analysis of the Unity 3D and Unreal Engine 4 Platforms Usage for the Computer Game Development |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Konstantīns Gusarovs |
Recenzents |
SIA „ABC software” IT projektu vadītājs, Dr.sc.ing., V.Zabiņako |
Anotācija |
Spēļu izstrādes platformas izvēle datorspēļu izstrādē ir ļoti nozīmīga, jo tā būtiski var ietekmēt spēles izstrādes gaitu, patērēto laiku un naudas līdzekļus. Tādēļ ir ļoti būtiski izvērtēt pieejamās iespējas, kas saistītas ar šāda rīka izvēli. Darbā ir izpētīts spēļu dzinēja jēdziens, to prasības un komponentes, kā arī uzskaitīti pazīstamākie spēļu dzinēji. Atsevišķi tika sistemātiski apskatītas šobrīd ļoti populāras platformas Unity 3D un Unreal Engine 4, ar kurām iespējams izstrādāt plaša spektra spēles, kas paredzētas gan datoriem, gan mobilajām ierīcēm. Rezultātā sniegts abu platformu salīdzējums, kurā, pēc autora definētiem kritērijiem, tiek novērtētas abu platformu stiprās un vājās puses. Analizētie kritēriji var tikt izmantoti kā pamats, lai izvēlētos piemērotāko platformu datorspēles izstrādei.
Bakalaura darbā ir 50 lappuses, 17 attēli, 16 tabulas, 1 pielikumu un 42 informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
spēļu dzinējs, platforma, unity 3d, unreal engine 4, pielietojums, analīze, datorspēļu izstrāde, spēle, komponentes |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
game engine, platform, unity 3d, unreal engine 4, usage, analysis, game development, game, components |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
02.06.2015 09:40:30 |