Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Computer Systems
Title in original language Unity 3D un Unreal Engine 4 platformu pielietojuma analīze datorspēļu izstrādē
Title in English Analysis of the Unity 3D and Unreal Engine 4 Platforms Usage for the Computer Game Development
Author Valdis Znotiņš
Department 12300 Institute of Applied Computer Systems
Scientific advisor Konstantīns Gusarovs
Reviewer SIA „ABC software” IT projektu vadītājs, Dr.sc.ing., V.Zabiņako
Abstract Spēļu izstrādes platformas izvēle datorspēļu izstrādē ir ļoti nozīmīga, jo tā būtiski var ietekmēt spēles izstrādes gaitu, patērēto laiku un naudas līdzekļus. Tādēļ ir ļoti būtiski izvērtēt pieejamās iespējas, kas saistītas ar šāda rīka izvēli. Darbā ir izpētīts spēļu dzinēja jēdziens, to prasības un komponentes, kā arī uzskaitīti pazīstamākie spēļu dzinēji. Atsevišķi tika sistemātiski apskatītas šobrīd ļoti populāras platformas Unity 3D un Unreal Engine 4, ar kurām iespējams izstrādāt plaša spektra spēles, kas paredzētas gan datoriem, gan mobilajām ierīcēm. Rezultātā sniegts abu platformu salīdzējums, kurā, pēc autora definētiem kritērijiem, tiek novērtētas abu platformu stiprās un vājās puses. Analizētie kritēriji var tikt izmantoti kā pamats, lai izvēlētos piemērotāko platformu datorspēles izstrādei. Bakalaura darbā ir 50 lappuses, 17 attēli, 16 tabulas, 1 pielikumu un 42 informācijas avoti.
Keywords spēļu dzinējs, platforma, unity 3d, unreal engine 4, pielietojums, analīze, datorspēļu izstrāde, spēle, komponentes
Keywords in English game engine, platform, unity 3d, unreal engine 4, usage, analysis, game development, game, components
Language lv
Year 2015
Date and time of uploading 02.06.2015 09:40:30