Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Informācijas tehnoloģija |
Nosaukums |
Klientu apkalpošanas sistēmas novērtējums |
Nosaukums angļu valodā |
Assessment of Customer Support System |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr. sc. ing. Inese Šūpulniece |
Recenzents |
Mg. sc. ing. Artis Ābolts |
Anotācija |
Klientu apkalpošanas sistēmas ir lielisks veids, kā organizēt un pārvaldīt uzņēmuma datus, bet uzņēmējiem trūkst informācijas par savai darba specifikai atbilstošās klientu apkalpošanas sistēmas izvēli. Darba mērķis ir, pamatojoties uz 10 dažādu klientu apkalpošanas sistēmu sniegtajām iespējam un literatūras avotos atrasto informāciju, izpētīt klientu apkalpošanas sistēmas un novērtēt to funkcionalitāti, kā arī izstrādāt ieteikumus piemērotākās klientu apkalpošanas sistēmas iegādei. |
Atslēgas vārdi |
Klientu apkalpošanas sistēmas novērtējums, klientu apkalpošanas sistēma, CRM, |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Assessment of Customer Support System, Customer Support System, CRM |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
01.06.2015 01:28:42 |