Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Informācijas tehnoloģija
Nosaukums Klientu apkalpošanas sistēmas novērtējums
Nosaukums angļu valodā Assessment of Customer Support System
Autors Ieva Bārbale
Struktūrvienība 12100 Informācijas tehnoloģijas institūts
Darba vadītājs Dr. sc. ing. Inese Šūpulniece
Recenzents Mg. sc. ing. Artis Ābolts
Anotācija Klientu apkalpošanas sistēmas ir lielisks veids, kā organizēt un pārvaldīt uzņēmuma datus, bet uzņēmējiem trūkst informācijas par savai darba specifikai atbilstošās klientu apkalpošanas sistēmas izvēli. Darba mērķis ir, pamatojoties uz 10 dažādu klientu apkalpošanas sistēmu sniegtajām iespējam un literatūras avotos atrasto informāciju, izpētīt klientu apkalpošanas sistēmas un novērtēt to funkcionalitāti, kā arī izstrādāt ieteikumus piemērotākās klientu apkalpošanas sistēmas iegādei.
Atslēgas vārdi Klientu apkalpošanas sistēmas novērtējums, klientu apkalpošanas sistēma, CRM,
Atslēgas vārdi angļu valodā Assessment of Customer Support System, Customer Support System, CRM
Valoda lv
Gads 2015
Darba augšupielādes datums un laiks 01.06.2015 01:28:42