Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Information Technology |
Title in original language |
Klientu apkalpošanas sistēmas novērtējums |
Title in English |
Assessment of Customer Support System |
Department |
Faculty Of Computer Science Information Tehnology And Energy |
Scientific advisor |
Dr. sc. ing. Inese Šūpulniece |
Reviewer |
Mg. sc. ing. Artis Ābolts |
Abstract |
Klientu apkalpošanas sistēmas ir lielisks veids, kā organizēt un pārvaldīt uzņēmuma datus, bet uzņēmējiem trūkst informācijas par savai darba specifikai atbilstošās klientu apkalpošanas sistēmas izvēli. Darba mērķis ir, pamatojoties uz 10 dažādu klientu apkalpošanas sistēmu sniegtajām iespējam un literatūras avotos atrasto informāciju, izpētīt klientu apkalpošanas sistēmas un novērtēt to funkcionalitāti, kā arī izstrādāt ieteikumus piemērotākās klientu apkalpošanas sistēmas iegādei. |
Keywords |
Klientu apkalpošanas sistēmas novērtējums, klientu apkalpošanas sistēma, CRM, |
Keywords in English |
Assessment of Customer Support System, Customer Support System, CRM |
Language |
lv |
Year |
2015 |
Date and time of uploading |
01.06.2015 01:28:42 |