Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Information Technology
Title in original language Klientu apkalpošanas sistēmas novērtējums
Title in English Assessment of Customer Support System
Department 12100 Institute of Information Technology
Scientific advisor Dr. sc. ing. Inese Šūpulniece
Reviewer Mg. sc. ing. Artis Ābolts
Abstract Klientu apkalpošanas sistēmas ir lielisks veids, kā organizēt un pārvaldīt uzņēmuma datus, bet uzņēmējiem trūkst informācijas par savai darba specifikai atbilstošās klientu apkalpošanas sistēmas izvēli. Darba mērķis ir, pamatojoties uz 10 dažādu klientu apkalpošanas sistēmu sniegtajām iespējam un literatūras avotos atrasto informāciju, izpētīt klientu apkalpošanas sistēmas un novērtēt to funkcionalitāti, kā arī izstrādāt ieteikumus piemērotākās klientu apkalpošanas sistēmas iegādei.
Keywords Klientu apkalpošanas sistēmas novērtējums, klientu apkalpošanas sistēma, CRM,
Keywords in English Assessment of Customer Support System, Customer Support System, CRM
Language lv
Year 2015
Date and time of uploading 01.06.2015 01:28:42