Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura akadēmiskās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Tiešās pārdošanas pielietošana uzņēmējdarbībā
Nosaukums angļu valodā The Role of Direct Sales in Entrepreneurship
Autors Ivo Rancāns
Struktūrvienība 22700 Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūts
Darba vadītājs Dr.oec. Ieva Andersone
Recenzents Mg.oec. Ilona Ezera, Docente (prakt.)
Anotācija Bakalaura darba autors: Ivo Rancāns Bakalaura darba tēma ir „Tiešās pārdošanas pielietošana uzņēmējdarbībā”. Bakalaura darba mērķis ir analizēt tiešās pārdošanas pieejamo teoriju un tirgus rādītājus, noteikt uzņēmuma „Tele2” tiešās pārdošanas efektivitāti. Bakalaura darbs sastāv no ievada, 2 daļām, nobeiguma un bibliogrāfiskā saraksta. Analītiskajā pētījumu daļā autors aplūko tiešās pārdošanas teoriju un tās nozīmi uzņēmējdarbībā, analizē tiešās tirdzniecības tirgus rādītājus Latvijā, Baltijā, Eiropas Savienībā un pasaulē. Pētījumu un aprēķinu daļā tiek sniegts konkrēta uzņēmuma un tā nozares raksturojums, veikta tā finanšu rādītāju, konkurentu un SVID analīze, veikta aptauja starp 21 uzņēmumu, kurš savas produkcijas realizācijai izmanto tiešo pārdošanu un, balstoties uz iegūtajiem rezultātiem, tiek noteikta tiešās pārdošanas efektivitāte uzņēmējdarbībā. Bakalaura darbs satur no 56. lpp., 26 attēliem, 8 tabulām, 1 pielikuma un ir tapis izmantojot 16 avotus.
Atslēgas vārdi tiešā pārdošana, mārketings, preču virzīšana tirgū
Atslēgas vārdi angļu valodā direct sales, marketing, product promotion
Valoda lv
Gads 2015
Darba augšupielādes datums un laiks 27.05.2015 14:16:30