Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Tiešās pārdošanas pielietošana uzņēmējdarbībā |
Nosaukums angļu valodā |
The Role of Direct Sales in Entrepreneurship |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec. Ieva Andersone |
Recenzents |
Mg.oec. Ilona Ezera, Docente (prakt.) |
Anotācija |
Bakalaura darba autors: Ivo Rancāns
Bakalaura darba tēma ir „Tiešās pārdošanas pielietošana uzņēmējdarbībā”. Bakalaura darba mērķis ir analizēt tiešās pārdošanas pieejamo teoriju un tirgus rādītājus, noteikt uzņēmuma „Tele2” tiešās pārdošanas efektivitāti.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, 2 daļām, nobeiguma un bibliogrāfiskā saraksta. Analītiskajā pētījumu daļā autors aplūko tiešās pārdošanas teoriju un tās nozīmi uzņēmējdarbībā, analizē tiešās tirdzniecības tirgus rādītājus Latvijā, Baltijā, Eiropas Savienībā un pasaulē. Pētījumu un aprēķinu daļā tiek sniegts konkrēta uzņēmuma un tā nozares raksturojums, veikta tā finanšu rādītāju, konkurentu un SVID analīze, veikta aptauja starp 21 uzņēmumu, kurš savas produkcijas realizācijai izmanto tiešo pārdošanu un, balstoties uz iegūtajiem rezultātiem, tiek noteikta tiešās pārdošanas efektivitāte uzņēmējdarbībā.
Bakalaura darbs satur no 56. lpp., 26 attēliem, 8 tabulām, 1 pielikuma un ir tapis izmantojot 16 avotus. |
Atslēgas vārdi |
tiešā pārdošana, mārketings, preču virzīšana tirgū |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
direct sales, marketing, product promotion |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
27.05.2015 14:16:30 |