Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Tiešās pārdošanas pielietošana uzņēmējdarbībā
Title in English The Role of Direct Sales in Entrepreneurship
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Dr.oec. Ieva Andersone
Reviewer Mg.oec. Ilona Ezera, Docente (prakt.)
Abstract Bakalaura darba autors: Ivo Rancāns Bakalaura darba tēma ir „Tiešās pārdošanas pielietošana uzņēmējdarbībā”. Bakalaura darba mērķis ir analizēt tiešās pārdošanas pieejamo teoriju un tirgus rādītājus, noteikt uzņēmuma „Tele2” tiešās pārdošanas efektivitāti. Bakalaura darbs sastāv no ievada, 2 daļām, nobeiguma un bibliogrāfiskā saraksta. Analītiskajā pētījumu daļā autors aplūko tiešās pārdošanas teoriju un tās nozīmi uzņēmējdarbībā, analizē tiešās tirdzniecības tirgus rādītājus Latvijā, Baltijā, Eiropas Savienībā un pasaulē. Pētījumu un aprēķinu daļā tiek sniegts konkrēta uzņēmuma un tā nozares raksturojums, veikta tā finanšu rādītāju, konkurentu un SVID analīze, veikta aptauja starp 21 uzņēmumu, kurš savas produkcijas realizācijai izmanto tiešo pārdošanu un, balstoties uz iegūtajiem rezultātiem, tiek noteikta tiešās pārdošanas efektivitāte uzņēmējdarbībā. Bakalaura darbs satur no 56. lpp., 26 attēliem, 8 tabulām, 1 pielikuma un ir tapis izmantojot 16 avotus.
Keywords tiešā pārdošana, mārketings, preču virzīšana tirgū
Keywords in English direct sales, marketing, product promotion
Language lv
Year 2015
Date and time of uploading 27.05.2015 14:16:30