Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Tiešās pārdošanas pielietošana uzņēmējdarbībā |
Title in English |
The Role of Direct Sales in Entrepreneurship |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.oec. Ieva Andersone |
Reviewer |
Mg.oec. Ilona Ezera, Docente (prakt.) |
Abstract |
Bakalaura darba autors: Ivo Rancāns
Bakalaura darba tēma ir „Tiešās pārdošanas pielietošana uzņēmējdarbībā”. Bakalaura darba mērķis ir analizēt tiešās pārdošanas pieejamo teoriju un tirgus rādītājus, noteikt uzņēmuma „Tele2” tiešās pārdošanas efektivitāti.
Bakalaura darbs sastāv no ievada, 2 daļām, nobeiguma un bibliogrāfiskā saraksta. Analītiskajā pētījumu daļā autors aplūko tiešās pārdošanas teoriju un tās nozīmi uzņēmējdarbībā, analizē tiešās tirdzniecības tirgus rādītājus Latvijā, Baltijā, Eiropas Savienībā un pasaulē. Pētījumu un aprēķinu daļā tiek sniegts konkrēta uzņēmuma un tā nozares raksturojums, veikta tā finanšu rādītāju, konkurentu un SVID analīze, veikta aptauja starp 21 uzņēmumu, kurš savas produkcijas realizācijai izmanto tiešo pārdošanu un, balstoties uz iegūtajiem rezultātiem, tiek noteikta tiešās pārdošanas efektivitāte uzņēmējdarbībā.
Bakalaura darbs satur no 56. lpp., 26 attēliem, 8 tabulām, 1 pielikuma un ir tapis izmantojot 16 avotus. |
Keywords |
tiešā pārdošana, mārketings, preču virzīšana tirgū |
Keywords in English |
direct sales, marketing, product promotion |
Language |
lv |
Year |
2015 |
Date and time of uploading |
27.05.2015 14:16:30 |