Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga komunikācijas mazumtirdzniecībā |
Nosaukums angļu valodā |
Marketing Communications in Retail Sales |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec. Ilona Ezera |
Recenzents |
Dr.oec. Ieva Andersone, Docente |
Anotācija |
Bakalaura darba autore: Evita Baltiņa
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec., prakt. doc. Ilona Ezera
Bakalaura darba temats: „Mārketinga komunikācijas mazumtirdziecībā”
Bakalaura darba apjoms: 68 lapas, kurās ietvertas 12 tabulas un 21 attēls. Darba analītiskā nodaļa sastāv no 6 nodaļām un 3 apakšnodaļām, pētījumu un aprēķinu daļa – no 2 nodaļām un 3 apakšnodaļām.
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: speciāla un vispārēja ekonomiska literatūra, dažādi elektroniskie resursi, periodiska literatūra, LR statistikas dati, Centrālās statistikas pārvaldes dati, Lurosoft publicētie dati un uzņēmuma materiāli – kopā 35 literatūras avoti.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: veikta konkrēta uzņēmuma mārketinga komunikāciju sistēmas analīze un novērtēšana, balstoties uz respondentu aptauju par mārketinga komunikācijām un motivācijas sistēmu uzņēmumā. Balstoties uz iegūtajiem rezultātiem tika atklātas nepilnības un izstrādāti priekšlikumi komunikāciju sistēmas pilnveidošanai.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Baltiņa E. Mārketinga komunikācijas mazumtirdzniecībā: Rīga: RTU, 2015, 68 lpp. |
Atslēgas vārdi |
Mārketings, Mārketinga komunikācijas, Personiskā apkalpošana, Motivācija |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing, Marketing communications, Personal selling, Motivation |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2015 14:34:11 |