Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Mārketinga komunikācijas mazumtirdzniecībā |
Title in English |
Marketing Communications in Retail Sales |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Mg.oec. Ilona Ezera |
Reviewer |
Dr.oec. Ieva Andersone, Docente |
Abstract |
Bakalaura darba autore: Evita Baltiņa
Bakalaura darba zinātniskais vadītājs: Mg.oec., prakt. doc. Ilona Ezera
Bakalaura darba temats: „Mārketinga komunikācijas mazumtirdziecībā”
Bakalaura darba apjoms: 68 lapas, kurās ietvertas 12 tabulas un 21 attēls. Darba analītiskā nodaļa sastāv no 6 nodaļām un 3 apakšnodaļām, pētījumu un aprēķinu daļa – no 2 nodaļām un 3 apakšnodaļām.
Bakalaura darbā izmantotie materiāli: speciāla un vispārēja ekonomiska literatūra, dažādi elektroniskie resursi, periodiska literatūra, LR statistikas dati, Centrālās statistikas pārvaldes dati, Lurosoft publicētie dati un uzņēmuma materiāli – kopā 35 literatūras avoti.
Bakalaura darba galvenie rezultāti: veikta konkrēta uzņēmuma mārketinga komunikāciju sistēmas analīze un novērtēšana, balstoties uz respondentu aptauju par mārketinga komunikācijām un motivācijas sistēmu uzņēmumā. Balstoties uz iegūtajiem rezultātiem tika atklātas nepilnības un izstrādāti priekšlikumi komunikāciju sistēmas pilnveidošanai.
Bakalaura darba bibliogrāfiskais apraksts: Baltiņa E. Mārketinga komunikācijas mazumtirdzniecībā: Rīga: RTU, 2015, 68 lpp. |
Keywords |
Mārketings, Mārketinga komunikācijas, Personiskā apkalpošana, Motivācija |
Keywords in English |
Marketing, Marketing communications, Personal selling, Motivation |
Language |
lv |
Year |
2015 |
Date and time of uploading |
26.05.2015 14:34:11 |