Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Cenu veidošanas politika ražošanas uzņēmumā" |
Nosaukums angļu valodā |
"Developing a Pricing Policy in a Manufacturing Company" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec. Irina Voronova |
Recenzents |
Mg.oec. Judīte Jakubāne, docente (prakt.) |
Anotācija |
ANOTĀCIJA
I.Kozlova bakalaura darbā ‘’Cenu veidošanas politika ražošanas uzņēmuma’’ ir apskatīta cenu veidošanas koncepcija ražošanas uzņēmumā. Diplomdarba izstrādes laikā tika pielietotas zinātniski pētnieciskās un ekonomiskās analīzes metodes.
Bakalaura darbs sastāv no analītiskās apskata daļas, pētījumu un aprēķina daļas, ievada un nobeiguma. Darba analītiskajā apskata daļā ir apskatīta cenu veidošanas politika ražošanas uzņēmumos, cenas nozīme uzņēmējdarbībā, cenu veidošanas posmi, kā arī aprakstītas cenu veidošanas metodes un stratēģijas.
Bakalaura darba pētījumu un aprēķinu daļas pētījuma objekts ir ražošanas uzņēmums, kas darbojas poligrāfijas nozarē. Pētījumā tika veikti uzņēmuma izmaksu struktūras analīze, finanšu rādītāju apskats, optimizēta uzņēmuma cenu veidošanas politika un noteikti uzņēmuma galvenie mērķi,izveidota cena konkrētam produktam.
Darba apjoms ir 50 lpp. Darbā tika izmantoti 17 literatūras avoti, 12 tabulas ,11 attēli un 2 pielikumi |
Atslēgas vārdi |
cenu veidošana, cenu veidošanas politika, cenu veidošanas metodes, cenu veidošanas stratēģijas |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Price, developing a pricing policy in a manufacturing company, methods of price making |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2015 13:50:54 |