Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
"Cenu veidošanas politika ražošanas uzņēmumā" |
Title in English |
"Developing a Pricing Policy in a Manufacturing Company" |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.oec. Irina Voronova |
Reviewer |
Mg.oec. Judīte Jakubāne, docente (prakt.) |
Abstract |
ANOTĀCIJA
I.Kozlova bakalaura darbā ‘’Cenu veidošanas politika ražošanas uzņēmuma’’ ir apskatīta cenu veidošanas koncepcija ražošanas uzņēmumā. Diplomdarba izstrādes laikā tika pielietotas zinātniski pētnieciskās un ekonomiskās analīzes metodes.
Bakalaura darbs sastāv no analītiskās apskata daļas, pētījumu un aprēķina daļas, ievada un nobeiguma. Darba analītiskajā apskata daļā ir apskatīta cenu veidošanas politika ražošanas uzņēmumos, cenas nozīme uzņēmējdarbībā, cenu veidošanas posmi, kā arī aprakstītas cenu veidošanas metodes un stratēģijas.
Bakalaura darba pētījumu un aprēķinu daļas pētījuma objekts ir ražošanas uzņēmums, kas darbojas poligrāfijas nozarē. Pētījumā tika veikti uzņēmuma izmaksu struktūras analīze, finanšu rādītāju apskats, optimizēta uzņēmuma cenu veidošanas politika un noteikti uzņēmuma galvenie mērķi,izveidota cena konkrētam produktam.
Darba apjoms ir 50 lpp. Darbā tika izmantoti 17 literatūras avoti, 12 tabulas ,11 attēli un 2 pielikumi |
Keywords |
cenu veidošana, cenu veidošanas politika, cenu veidošanas metodes, cenu veidošanas stratēģijas |
Keywords in English |
Price, developing a pricing policy in a manufacturing company, methods of price making |
Language |
lv |
Year |
2015 |
Date and time of uploading |
26.05.2015 13:50:54 |