Studiju veids |
maģistra akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Biznesa informātika |
Nosaukums |
Meklēšanas dziņu un sociālo mediju mārketinga metodes biznesa attīstībai |
Nosaukums angļu valodā |
Search Engine and Social Media Marketing Methods for Business Development |
Struktūrvienība |
33000 Datorzinātnes, informācijas tehnoloģijas un enerģētikas fakultāte |
Darba vadītājs |
G.Alksnis |
Recenzents |
M.Kirikova, MISI katedras profesore |
Anotācija |
Mūsdienu biznesa vide nav iedomājama bez reklāmas un klientu piesaistes internetā, jo lielākā daļa online lietotāju meklē pakalpojumus tieši interneta vidē. Pašlaik vispopulārākie un efektīvākie reklāmas kanāli ir tie kuros apgrozās lielākais lietotāju skaits ir meklētāj sistēmas un sociālie mēdiji.
Teorētiskajā daļā tiek skaidrots kā digitālā marketinga metodes ietēmē biznesa attīstību un aprakstītas populārākas meklēšanas sistēmu un sociālo mēdiju mārketinga iespējas biznesa attīstībai un klientu piesaistei internet vidē.
Praktiskās daļas ietvaros tika veikta aptauja par sociālo mēdiju un meklēšanas sistēmu metožu izmantošanu uzņēmuma labā. Aptaujas mērķis ir noskaidrot mazu un vidēju uzņēmumu informētību par digitālā mārketinga veiktspēju attīstīt biznesu, kā arī iegūt informāciju par populārākajām metodēm, kā uzņēmumi attīsta savu biznesu.
Darba pamattekstā ir 85 lappusēm, 12 attēli, 59 informācijas avoti. |
Atslēgas vārdi |
DIGITĀLAIS MARKETINGS, SOCIĀLIE MĒDIJI, MEKLĒŠANAS SISTĒMAS, BIZNESA ATTĪSTĪBA, SEO, SEM, SMM |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
DIGITAL MARKETING; SOCIAL MEDIA; SEARCH ENGINE; BUSINESS DEVELOPMENT, SMM, SEM, SEO. |
Valoda |
eng |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2015 12:56:24 |