Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Master
Title of the study programm Business Informatics
Title in original language Meklēšanas dziņu un sociālo mediju mārketinga metodes biznesa attīstībai
Title in English Search Engine and Social Media Marketing Methods for Business Development
Author Jānis Strods
Department 12300 Institute of Applied Computer Systems
Scientific advisor G.Alksnis
Reviewer M.Kirikova, MISI katedras profesore
Abstract Mūsdienu biznesa vide nav iedomājama bez reklāmas un klientu piesaistes internetā, jo lielākā daļa online lietotāju meklē pakalpojumus tieši interneta vidē. Pašlaik vispopulārākie un efektīvākie reklāmas kanāli ir tie kuros apgrozās lielākais lietotāju skaits ir meklētāj sistēmas un sociālie mēdiji. Teorētiskajā daļā tiek skaidrots kā digitālā marketinga metodes ietēmē biznesa attīstību un aprakstītas populārākas meklēšanas sistēmu un sociālo mēdiju mārketinga iespējas biznesa attīstībai un klientu piesaistei internet vidē. Praktiskās daļas ietvaros tika veikta aptauja par sociālo mēdiju un meklēšanas sistēmu metožu izmantošanu uzņēmuma labā. Aptaujas mērķis ir noskaidrot mazu un vidēju uzņēmumu informētību par digitālā mārketinga veiktspēju attīstīt biznesu, kā arī iegūt informāciju par populārākajām metodēm, kā uzņēmumi attīsta savu biznesu. Darba pamattekstā ir 85 lappusēm, 12 attēli, 59 informācijas avoti.
Keywords DIGITĀLAIS MARKETINGS, SOCIĀLIE MĒDIJI, MEKLĒŠANAS SISTĒMAS, BIZNESA ATTĪSTĪBA, SEO, SEM, SMM
Keywords in English DIGITAL MARKETING; SOCIAL MEDIA; SEARCH ENGINE; BUSINESS DEVELOPMENT, SMM, SEM, SEO.
Language eng
Year 2015
Date and time of uploading 26.05.2015 12:56:24