Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mārketinga stratēģijas izveide lauku reģiona uzņēmuma attīstībai |
Nosaukums angļu valodā |
Creating Marketing Strategy for Rural Region Company’s Development |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec. Rita Greitāne |
Recenzents |
Dr.oec. Ieva Andersone, Docente |
Anotācija |
Elvija Skujas bakalaura darbs: „Mārketinga stratēģijas izveide lauku reģiona uzņēmumam attīstībai”. Autora darba mērķis ir izstrādāt IK „Latvijas bambusa meistari” mārketinga stratēģijas un dot priekšlikumus uzņēmuma darbības uzlabošanai.
Galvenie darbā izpildītie uzdevumi ir veikti pētījuma veidā, ietverot teorētiskās metodes. Pētījumu un aprēķinu daļā izmantotas ekonomiskās analīzes, datu salīdzināšanas, rezultātu procentuālas izvērtēšanas un grafiskās attēlošanas metodes.
Darbs sastāv no ievada, 2 daļām, nobeiguma un bibliogrāfiskā saraksta.
Pirmajā daļā tika apskatīti teorētiskie materiāli par mārketinga stratēģijām.
Otrajā daļā tika raksturota IK „Latvijas bambusa meistari” darbība, veikta konkurentu analīze un SVID analīze. Tika izstrādātas mārketinga stratēģijas, uz kuru pamata tika izveidoti priekšlikumi uzņēmuma izaugsmes stimulēšanai.
Darba apjoms ir 54 lpp. Tas satur 23 attēlus, 17 tabulas un ir tapis, izmantojot 17 literatūras avotus. |
Atslēgas vārdi |
mārketinga strategijas, marketings, galdnieciba |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing strategy, marketing, carpentry |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
26.05.2015 12:20:39 |