Studiju veids |
bakalaura akadēmiskās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
„Pārdošanas veicināšanas pasākumu izmantošana mazumtirdzniecībā” |
Nosaukums angļu valodā |
„Use of sales promotion in retail trade“ |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Mg.oec., lekt. I.Andersone |
Recenzents |
Mg.oec., lekt. R.Greitāne |
Anotācija |
Bakalaura darba temats: „ Pārdošanas veicināšanas pasākumu izmantošana mazumtirdzniecībā”.
Darba autores vārds uzvārds: Natālija Kiseļova
Bakalaura darbs ir rakstīts latviešu valodā.
Bakalaura darba apjoms: 67 lappuses, kurās ietvertas 9 tabulas un 12 attēli.
Analītiskajā daļā tiek pētīti jautājumi par pārdošanas veicināšanas pasākumu būtību, mērķiem un veidiem, apskatīta reklāmas loma pārdošanas veicināšanā, kā arī par uzņēmuma darbinieku lomu šajā veicināšanas procesā.
Pētījumu un aprēķinu daļā tiek sniegta īsa informācija par uzņēmumu „Drogas”, raksturoti tajā notikušie pārdošanas veicināšanas pasākumi un parādīta personāla apmācības un motivēšanas darbība, lai pārdošanas veicināšanas pasākumi norisinātos pēc iespējas veiksmīgāk.
Pārdošanas veicināšanas kampaņas ir neatņemama sastāvdaļa produkta virzīšanai tirgū un klientu pievilināšanai.
Jābūt labam tirdzniecības personālam, kurš ir motivēts pārdot pēc iespējas vairāk preču, lai uzņēmums varētu sekmīgi vadīt pārdošanas veicināšanas pasākumus. Pārdevējs ir galvenā saikne ar pircēju, un ir svarīgi, lai viņš būtu pietiekami informēts par notiekošajiem pasākumiem. |
Atslēgas vārdi |
Pārdošanas veicināšanas pasākumu izmantošana mazumtirdzniecībā |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Use of sales promotion in retail trade |
Valoda |
lv |
Gads |
2011 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
27.05.2011 09:47:40 |