Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language „Pārdošanas veicināšanas pasākumu izmantošana mazumtirdzniecībā”
Title in English „Use of sales promotion in retail trade“
Department 22000 Faculty of Engineering Economics and Management
Scientific advisor Mg.oec., lekt. I.Andersone
Reviewer Mg.oec., lekt. R.Greitāne
Abstract Bakalaura darba temats: „ Pārdošanas veicināšanas pasākumu izmantošana mazumtirdzniecībā”. Darba autores vārds uzvārds: Natālija Kiseļova Bakalaura darbs ir rakstīts latviešu valodā. Bakalaura darba apjoms: 67 lappuses, kurās ietvertas 9 tabulas un 12 attēli. Analītiskajā daļā tiek pētīti jautājumi par pārdošanas veicināšanas pasākumu būtību, mērķiem un veidiem, apskatīta reklāmas loma pārdošanas veicināšanā, kā arī par uzņēmuma darbinieku lomu šajā veicināšanas procesā. Pētījumu un aprēķinu daļā tiek sniegta īsa informācija par uzņēmumu „Drogas”, raksturoti tajā notikušie pārdošanas veicināšanas pasākumi un parādīta personāla apmācības un motivēšanas darbība, lai pārdošanas veicināšanas pasākumi norisinātos pēc iespējas veiksmīgāk. Pārdošanas veicināšanas kampaņas ir neatņemama sastāvdaļa produkta virzīšanai tirgū un klientu pievilināšanai. Jābūt labam tirdzniecības personālam, kurš ir motivēts pārdot pēc iespējas vairāk preču, lai uzņēmums varētu sekmīgi vadīt pārdošanas veicināšanas pasākumus. Pārdevējs ir galvenā saikne ar pircēju, un ir svarīgi, lai viņš būtu pietiekami informēts par notiekošajiem pasākumiem.
Keywords Pārdošanas veicināšanas pasākumu izmantošana mazumtirdzniecībā
Keywords in English Use of sales promotion in retail trade
Language lv
Year 2011
Date and time of uploading 27.05.2011 09:47:40