Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
„Pārdošanas veicināšanas pasākumu izmantošana mazumtirdzniecībā” |
Title in English |
„Use of sales promotion in retail trade“ |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Mg.oec., lekt. I.Andersone |
Reviewer |
Mg.oec., lekt. R.Greitāne |
Abstract |
Bakalaura darba temats: „ Pārdošanas veicināšanas pasākumu izmantošana mazumtirdzniecībā”.
Darba autores vārds uzvārds: Natālija Kiseļova
Bakalaura darbs ir rakstīts latviešu valodā.
Bakalaura darba apjoms: 67 lappuses, kurās ietvertas 9 tabulas un 12 attēli.
Analītiskajā daļā tiek pētīti jautājumi par pārdošanas veicināšanas pasākumu būtību, mērķiem un veidiem, apskatīta reklāmas loma pārdošanas veicināšanā, kā arī par uzņēmuma darbinieku lomu šajā veicināšanas procesā.
Pētījumu un aprēķinu daļā tiek sniegta īsa informācija par uzņēmumu „Drogas”, raksturoti tajā notikušie pārdošanas veicināšanas pasākumi un parādīta personāla apmācības un motivēšanas darbība, lai pārdošanas veicināšanas pasākumi norisinātos pēc iespējas veiksmīgāk.
Pārdošanas veicināšanas kampaņas ir neatņemama sastāvdaļa produkta virzīšanai tirgū un klientu pievilināšanai.
Jābūt labam tirdzniecības personālam, kurš ir motivēts pārdot pēc iespējas vairāk preču, lai uzņēmums varētu sekmīgi vadīt pārdošanas veicināšanas pasākumus. Pārdevējs ir galvenā saikne ar pircēju, un ir svarīgi, lai viņš būtu pietiekami informēts par notiekošajiem pasākumiem. |
Keywords |
Pārdošanas veicināšanas pasākumu izmantošana mazumtirdzniecībā |
Keywords in English |
Use of sales promotion in retail trade |
Language |
lv |
Year |
2011 |
Date and time of uploading |
27.05.2011 09:47:40 |