Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Mazumtirdzniecības uzņēmuma mārketinga darbības uzlabošana |
Nosaukums angļu valodā |
Improving Marketing Activity of a Retail Company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec.Rita Greitāne |
Recenzents |
Mg.oec. Judīte Jakubāne, Docente (prakt.) |
Anotācija |
Diplomdarba tēma - Mazumtirdzniecības uzņēmuma mārketinga darbības uzlabošana.
Darba mērķis - pamatojoties uz uzņēmuma SIA „S Lait” mārketinga darbības analīzi, izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai.
Darbs sastāv no 3 daļām un to nodaļām un apakšnodaļām.
Pirmajā daļā tika veikta uzņēmuma SIA „S Lait” darbības, mārketinga vides, finansiālās darbības un SVID analīze, lai noteiktu pastāvošās problēmas.
Otrajā daļā tika izstrādāti uzņēmuma SIA „S Lait” tādi papildpakalpojumi kā autoveikals, preču pasūtīšana pa telefonu un klienta lojalitātes kartes. Arī tika izanalizēts sortimenta dziļums.
Trešajā daļā tika izstrādās uzņēmuma SIA „S Lait” autoveikala darbības sekošanas un optimizācijas modelis, izmantojot Excel vidi.
Diplomdarba izstrādes laikā tika izmantota zinātniskā literatūra, uzņēmuma finanšu atskaites, statistikas dati.
Darbs kopumā izklāstīts 71 lappusēs, tajā iekļautas 15 tabulas, 35 attēli un 7 formulas.
Darbā izmantoti 28 literatūras avoti un pievienoti 8 pielikumi. |
Atslēgas vārdi |
mārketings, uzņēmējdarbība, mazumtirdzniecība |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
marketing, business, retail |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
21.05.2015 17:24:02 |