Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Mazumtirdzniecības uzņēmuma mārketinga darbības uzlabošana |
Title in English |
Improving Marketing Activity of a Retail Company |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.oec.Rita Greitāne |
Reviewer |
Mg.oec. Judīte Jakubāne, Docente (prakt.) |
Abstract |
Diplomdarba tēma - Mazumtirdzniecības uzņēmuma mārketinga darbības uzlabošana.
Darba mērķis - pamatojoties uz uzņēmuma SIA „S Lait” mārketinga darbības analīzi, izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai.
Darbs sastāv no 3 daļām un to nodaļām un apakšnodaļām.
Pirmajā daļā tika veikta uzņēmuma SIA „S Lait” darbības, mārketinga vides, finansiālās darbības un SVID analīze, lai noteiktu pastāvošās problēmas.
Otrajā daļā tika izstrādāti uzņēmuma SIA „S Lait” tādi papildpakalpojumi kā autoveikals, preču pasūtīšana pa telefonu un klienta lojalitātes kartes. Arī tika izanalizēts sortimenta dziļums.
Trešajā daļā tika izstrādās uzņēmuma SIA „S Lait” autoveikala darbības sekošanas un optimizācijas modelis, izmantojot Excel vidi.
Diplomdarba izstrādes laikā tika izmantota zinātniskā literatūra, uzņēmuma finanšu atskaites, statistikas dati.
Darbs kopumā izklāstīts 71 lappusēs, tajā iekļautas 15 tabulas, 35 attēli un 7 formulas.
Darbā izmantoti 28 literatūras avoti un pievienoti 8 pielikumi. |
Keywords |
mārketings, uzņēmējdarbība, mazumtirdzniecība |
Keywords in English |
marketing, business, retail |
Language |
lv |
Year |
2015 |
Date and time of uploading |
21.05.2015 17:24:02 |