Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
"Vairumtirdzniecības uzņēmuma produkcijas virzīšana tirgū" |
Nosaukums angļu valodā |
"Promoting Wholesale Company’s Products to the Market" |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec. Rita Greitāne |
Recenzents |
Mg.oec. Inga Eriņa, lektore |
Anotācija |
ANOTĀCIJA
Darba tēma “Vairumtirdzniecības uzņēmuma produkcijas virzīšana tirgū”.
Darba autore: Nadežda Fadejeva.
Darba vadītāja: Dr.oec. Rita Greitāne
Darbs sastāv no 80 lpp., 30 attēliem., 45 tabulām, 19 izmantotām literatūras un citiem informācijas avotiem , 2 pielikumiem.
Atslēgas vārdi: Mārketinga pasākumi, pārdošana, personāls, personāla motivācija.
Darba mērķis: atrast uzņēmuma trīs problēmas un piedāvāt to risināšanas variantus, ņemot vērā uzņēmuma naudas resursu ierobežojumu.
Darba procesā tika izpētīta uzņēmuma saimnieciskā darbība, uzņēmuma struktūra, finanšu radītāji, izanalizēti uzņēmuma piedāvātie produkti un konkurenti. Projektā tika atrasti problēmas, kas negatīvi ietekmē uzņēmuma darbību:
1. Uzņēmumā nav izstrādāts produktu virzīšanas pasākumu komplekss.
2. Nav noteiktas darba struktūras;
3. Uzņēmumā notiek darbinieku kustība.
Izmantojot dažādus informācijas un literatūras avotus autore ar aprēķinu palīdzību risina dotas problēmas ar pozitīvu (peļņas) rezultātu. |
Atslēgas vārdi |
Mārketinga pasākumi, pārdošana, personāls, personāla motivācija. |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing activities, sales, staff, staff motivation. |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
20.05.2015 04:16:36 |