Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums "Vairumtirdzniecības uzņēmuma produkcijas virzīšana tirgū"
Nosaukums angļu valodā "Promoting Wholesale Company’s Products to the Market"
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Dr.oec. Rita Greitāne
Recenzents Mg.oec. Inga Eriņa, lektore
Anotācija ANOTĀCIJA Darba tēma “Vairumtirdzniecības uzņēmuma produkcijas virzīšana tirgū”. Darba autore: Nadežda Fadejeva. Darba vadītāja: Dr.oec. Rita Greitāne Darbs sastāv no 80 lpp., 30 attēliem., 45 tabulām, 19 izmantotām literatūras un citiem informācijas avotiem , 2 pielikumiem. Atslēgas vārdi: Mārketinga pasākumi, pārdošana, personāls, personāla motivācija. Darba mērķis: atrast uzņēmuma trīs problēmas un piedāvāt to risināšanas variantus, ņemot vērā uzņēmuma naudas resursu ierobežojumu. Darba procesā tika izpētīta uzņēmuma saimnieciskā darbība, uzņēmuma struktūra, finanšu radītāji, izanalizēti uzņēmuma piedāvātie produkti un konkurenti. Projektā tika atrasti problēmas, kas negatīvi ietekmē uzņēmuma darbību: 1. Uzņēmumā nav izstrādāts produktu virzīšanas pasākumu komplekss. 2. Nav noteiktas darba struktūras; 3. Uzņēmumā notiek darbinieku kustība. Izmantojot dažādus informācijas un literatūras avotus autore ar aprēķinu palīdzību risina dotas problēmas ar pozitīvu (peļņas) rezultātu.
Atslēgas vārdi Mārketinga pasākumi, pārdošana, personāls, personāla motivācija.
Atslēgas vārdi angļu valodā Marketing activities, sales, staff, staff motivation.
Valoda lv
Gads 2015
Darba augšupielādes datums un laiks 20.05.2015 04:16:36