Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
"Vairumtirdzniecības uzņēmuma produkcijas virzīšana tirgū" |
Title in English |
"Promoting Wholesale Company’s Products to the Market" |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.oec. Rita Greitāne |
Reviewer |
Mg.oec. Inga Eriņa, lektore |
Abstract |
ANOTĀCIJA
Darba tēma “Vairumtirdzniecības uzņēmuma produkcijas virzīšana tirgū”.
Darba autore: Nadežda Fadejeva.
Darba vadītāja: Dr.oec. Rita Greitāne
Darbs sastāv no 80 lpp., 30 attēliem., 45 tabulām, 19 izmantotām literatūras un citiem informācijas avotiem , 2 pielikumiem.
Atslēgas vārdi: Mārketinga pasākumi, pārdošana, personāls, personāla motivācija.
Darba mērķis: atrast uzņēmuma trīs problēmas un piedāvāt to risināšanas variantus, ņemot vērā uzņēmuma naudas resursu ierobežojumu.
Darba procesā tika izpētīta uzņēmuma saimnieciskā darbība, uzņēmuma struktūra, finanšu radītāji, izanalizēti uzņēmuma piedāvātie produkti un konkurenti. Projektā tika atrasti problēmas, kas negatīvi ietekmē uzņēmuma darbību:
1. Uzņēmumā nav izstrādāts produktu virzīšanas pasākumu komplekss.
2. Nav noteiktas darba struktūras;
3. Uzņēmumā notiek darbinieku kustība.
Izmantojot dažādus informācijas un literatūras avotus autore ar aprēķinu palīdzību risina dotas problēmas ar pozitīvu (peļņas) rezultātu. |
Keywords |
Mārketinga pasākumi, pārdošana, personāls, personāla motivācija. |
Keywords in English |
Marketing activities, sales, staff, staff motivation. |
Language |
lv |
Year |
2015 |
Date and time of uploading |
20.05.2015 04:16:36 |