Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Uzņēmējdarbība un vadīšana |
Nosaukums |
Tirdzniecības uzņēmuma mārketinga darbības attīstības projekts |
Nosaukums angļu valodā |
Project for Developing Marketing Activity of Trading Company |
Struktūrvienība |
22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte |
Darba vadītājs |
Dr.oec. K.Didenko |
Recenzents |
Dr.oec., doc. R.Greitāne |
Anotācija |
Diplomdarba tēma ir „Tirdzniecības uzņēmuma mārketinga darbības attīstības projekts”. Diplomdarbs sastāv no trīs daļām.
Analītiskā daļā tiek raksturots uzņēmums SIA „Tirdzniecības nams Kurši”, veikta uzņēmuma darbības analīze, kura ietver sevī mārketingu analīzi, konkurences analīzi un finanšu analīzi. Kā arī tika veikta uzņēmuma stipro un vājo pušu, kā arī draudu un iespēju analīze (SVID analīze). Analītiskā daļā tiek noteiktas uzņēmuma SIA „Tirdzniecības nams Kurši” problēmas un to risināšanas priekšlikumi.
Projekta aprēķinu daļā tiek risināti priekšlikumi ikdienas apgrozījuma palielināšanai, pilnveidojot uzņēmuma mārketinga darbības. Tas tiek īstenots pilnveidojot uzņēmuma interneta mājas lapu, stimulējot pārdošanas apjomu (pilnveidojot noliktavas darbību un uzlabojot dokumentu apriti uzņēmumā) un pilnveidojot uzņēmuma motivācijas sistēmu.
Tehnoloģiskā daļā tiek izstrādāta jauna SIA „Tirdzniecības nams Kurši” klientu datu bāze.
Darba kopējais apjoms ir 80 lappuses, kas sevī ietver 27 tabulas, 13 attēlus, 10 formulas un 27 izmantotās literatūras avotus. |
Atslēgas vārdi |
mārketinga attīstības projekts |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
Marketing Development Project |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
19.05.2015 19:14:05 |