Noslēguma darbu reģistrs
  
Studiju darba apraksts
Studiju veids bakalaura profesionālās studijas
Studiju programmas nosaukums Uzņēmējdarbība un vadīšana
Nosaukums Tirdzniecības uzņēmuma mārketinga darbības attīstības projekts
Nosaukums angļu valodā Project for Developing Marketing Activity of Trading Company
Struktūrvienība 22000 Inženierekonomikas un vadības fakultāte
Darba vadītājs Dr.oec. K.Didenko
Recenzents Dr.oec., doc. R.Greitāne
Anotācija Diplomdarba tēma ir „Tirdzniecības uzņēmuma mārketinga darbības attīstības projekts”. Diplomdarbs sastāv no trīs daļām. Analītiskā daļā tiek raksturots uzņēmums SIA „Tirdzniecības nams Kurši”, veikta uzņēmuma darbības analīze, kura ietver sevī mārketingu analīzi, konkurences analīzi un finanšu analīzi. Kā arī tika veikta uzņēmuma stipro un vājo pušu, kā arī draudu un iespēju analīze (SVID analīze). Analītiskā daļā tiek noteiktas uzņēmuma SIA „Tirdzniecības nams Kurši” problēmas un to risināšanas priekšlikumi. Projekta aprēķinu daļā tiek risināti priekšlikumi ikdienas apgrozījuma palielināšanai, pilnveidojot uzņēmuma mārketinga darbības. Tas tiek īstenots pilnveidojot uzņēmuma interneta mājas lapu, stimulējot pārdošanas apjomu (pilnveidojot noliktavas darbību un uzlabojot dokumentu apriti uzņēmumā) un pilnveidojot uzņēmuma motivācijas sistēmu. Tehnoloģiskā daļā tiek izstrādāta jauna SIA „Tirdzniecības nams Kurši” klientu datu bāze. Darba kopējais apjoms ir 80 lappuses, kas sevī ietver 27 tabulas, 13 attēlus, 10 formulas un 27 izmantotās literatūras avotus.
Atslēgas vārdi mārketinga attīstības projekts
Atslēgas vārdi angļu valodā Marketing Development Project
Valoda lv
Gads 2015
Darba augšupielādes datums un laiks 19.05.2015 19:14:05