Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Tirdzniecības uzņēmuma mārketinga darbības attīstības projekts |
Title in English |
Project for Developing Marketing Activity of Trading Company |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Dr.oec. K.Didenko |
Reviewer |
Dr.oec., doc. R.Greitāne |
Abstract |
Diplomdarba tēma ir „Tirdzniecības uzņēmuma mārketinga darbības attīstības projekts”. Diplomdarbs sastāv no trīs daļām.
Analītiskā daļā tiek raksturots uzņēmums SIA „Tirdzniecības nams Kurši”, veikta uzņēmuma darbības analīze, kura ietver sevī mārketingu analīzi, konkurences analīzi un finanšu analīzi. Kā arī tika veikta uzņēmuma stipro un vājo pušu, kā arī draudu un iespēju analīze (SVID analīze). Analītiskā daļā tiek noteiktas uzņēmuma SIA „Tirdzniecības nams Kurši” problēmas un to risināšanas priekšlikumi.
Projekta aprēķinu daļā tiek risināti priekšlikumi ikdienas apgrozījuma palielināšanai, pilnveidojot uzņēmuma mārketinga darbības. Tas tiek īstenots pilnveidojot uzņēmuma interneta mājas lapu, stimulējot pārdošanas apjomu (pilnveidojot noliktavas darbību un uzlabojot dokumentu apriti uzņēmumā) un pilnveidojot uzņēmuma motivācijas sistēmu.
Tehnoloģiskā daļā tiek izstrādāta jauna SIA „Tirdzniecības nams Kurši” klientu datu bāze.
Darba kopējais apjoms ir 80 lappuses, kas sevī ietver 27 tabulas, 13 attēlus, 10 formulas un 27 izmantotās literatūras avotus. |
Keywords |
mārketinga attīstības projekts |
Keywords in English |
Marketing Development Project |
Language |
lv |
Year |
2015 |
Date and time of uploading |
19.05.2015 19:14:05 |