Studiju veids |
bakalaura profesionālās studijas |
Studiju programmas nosaukums |
Starptautisko ekonomisko sakaru organizēšana un vadīšana |
Nosaukums |
„Informācijas tehnoloģiju vairumtirdzniecības uzņēmumu starptautiskās mārketinga stratēģijas pilnveidošana” |
Nosaukums angļu valodā |
“Improvement of International Marketing Strategy of Information Technology Wholesale Companies” |
Struktūrvienība |
22314 Starptautisko ekonomisko sakaru, transporta ekonomikas un loģistikas katedra |
Darba vadītājs |
I. Pucens |
Recenzents |
Asoc.prof. I.Jurgelāne |
Anotācija |
Diplomdarba autore, Laura Suveika, izstrādāja darbu, kura temats ir „Informācijas tehnoloģiju vairumtirdzniecības uzņēmumu starptautiskās mārketinga stratēģijas pilnveidošana”. Diplomdarba mērķis ir izstrādāt Latvijas informācijas tehnoloģiju vairumtirdzniecības uzņēmumu mārketinga stratēģijas pilnveidošanas risinājumus uzņēmuma konkurētspējas palielināšanai, kā arī sadarbības un atpazīstamības veicināšanai ārējā tirgū.
Teorētiskajā daļā ir apskatīts mārketinga stratēģiju teorētiskais pamatojums – stratēģiskās vadīšanas process, vispārējās konkurences stratēģijas un stratēģijas uzņēmuma darbībai ārējā tirgū, kā arī mārketinga lēmumu pieņemšana informācijas tehnoloģiju vairumtirdzniecības uzņēmumā.
Analītiskajā daļā tiek analizēta informācijas un komunikācijas tehnoloģiju sektora nozīme Latvijas tautsaimniecībā un Baltijas vadošo informācijas tehnoloģiju vairumtirdzniecības uzņēmumu darbība.
Pētījuma daļā diplomdarba autore izstrādā mārketinga pamatstratēģijas izvēles modeli informācijas tehnoloģiju vairumtirdzniecības uzņēmumu darbībai ārējā tirgu, piedāvā vairākus starptautiskās mārketinga stratēģijas pilnveidošanas risinājumus, kā arī izstrādā mārketinga stratēģijas pilnveidošanas piemēru informācijas tehnoloģiju vairumtirdzniecības uzņēmuma darbībai Baltijas tirgū.
Nozīmīgākais rezultāts, kas tika iegūts pētījuma ietvaros, ir izstrādātie starptautiskās mārketinga stratēģijas pilnveidošanas risinājumi un mārketinga pamatstratēģijas izvēles modelis informācijas tehnoloģiju vairumtirdzniecības uzņēmumu darbībai ārējā tirgu, kas pamatojoties uz diviem kritērijiem, palīdz uzņēmumam izvēlēties kādu no mārketinga pamatstratēģijām savas individuālās stratēģijas izstrādei un pilnveidošanai.
Diplomdarbs sastāv no 3 nodaļām, tā apjoms ir 75 lappuses. Tajā ir iekļauti 6 attēli, 14 tabulas un 1 pielikuma uz 1 lpp. Darbā izmantotas 30 bibliogrāfiskā saraksta vienības. |
Atslēgas vārdi |
informācijas tehnoloģiju vairumtirdzniecība, stratēģijas pilnveidošana, ārējais tirgus |
Atslēgas vārdi angļu valodā |
information technology wholesale, improvement of strategy, external market |
Valoda |
lv |
Gads |
2015 |
Darba augšupielādes datums un laiks |
15.05.2015 05:52:51 |