Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Organization and Management of International Economic Relations
Title in original language „Informācijas tehnoloģiju vairumtirdzniecības uzņēmumu starptautiskās mārketinga stratēģijas pilnveidošana”
Title in English “Improvement of International Marketing Strategy of Information Technology Wholesale Companies”
Author Laura Suveika
Department 22314 Department of International Business, Transport Economics and Logistics
Scientific advisor I. Pucens
Reviewer Asoc.prof. I.Jurgelāne
Abstract Diplomdarba autore, Laura Suveika, izstrādāja darbu, kura temats ir „Informācijas tehnoloģiju vairumtirdzniecības uzņēmumu starptautiskās mārketinga stratēģijas pilnveidošana”. Diplomdarba mērķis ir izstrādāt Latvijas informācijas tehnoloģiju vairumtirdzniecības uzņēmumu mārketinga stratēģijas pilnveidošanas risinājumus uzņēmuma konkurētspējas palielināšanai, kā arī sadarbības un atpazīstamības veicināšanai ārējā tirgū. Teorētiskajā daļā ir apskatīts mārketinga stratēģiju teorētiskais pamatojums – stratēģiskās vadīšanas process, vispārējās konkurences stratēģijas un stratēģijas uzņēmuma darbībai ārējā tirgū, kā arī mārketinga lēmumu pieņemšana informācijas tehnoloģiju vairumtirdzniecības uzņēmumā. Analītiskajā daļā tiek analizēta informācijas un komunikācijas tehnoloģiju sektora nozīme Latvijas tautsaimniecībā un Baltijas vadošo informācijas tehnoloģiju vairumtirdzniecības uzņēmumu darbība. Pētījuma daļā diplomdarba autore izstrādā mārketinga pamatstratēģijas izvēles modeli informācijas tehnoloģiju vairumtirdzniecības uzņēmumu darbībai ārējā tirgu, piedāvā vairākus starptautiskās mārketinga stratēģijas pilnveidošanas risinājumus, kā arī izstrādā mārketinga stratēģijas pilnveidošanas piemēru informācijas tehnoloģiju vairumtirdzniecības uzņēmuma darbībai Baltijas tirgū. Nozīmīgākais rezultāts, kas tika iegūts pētījuma ietvaros, ir izstrādātie starptautiskās mārketinga stratēģijas pilnveidošanas risinājumi un mārketinga pamatstratēģijas izvēles modelis informācijas tehnoloģiju vairumtirdzniecības uzņēmumu darbībai ārējā tirgu, kas pamatojoties uz diviem kritērijiem, palīdz uzņēmumam izvēlēties kādu no mārketinga pamatstratēģijām savas individuālās stratēģijas izstrādei un pilnveidošanai. Diplomdarbs sastāv no 3 nodaļām, tā apjoms ir 75 lappuses. Tajā ir iekļauti 6 attēli, 14 tabulas un 1 pielikuma uz 1 lpp. Darbā izmantotas 30 bibliogrāfiskā saraksta vienības.
Keywords informācijas tehnoloģiju vairumtirdzniecība, stratēģijas pilnveidošana, ārējais tirgus
Keywords in English information technology wholesale, improvement of strategy, external market
Language lv
Year 2015
Date and time of uploading 15.05.2015 05:52:51